Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Veliko otkriće znanstvenika s Ruđera: Ovo baca novo svjetlo na spoznaje o evoluciji!

Najnoviji rezultati istraživanja bakterijskih biofilmova donose nove spoznaje o prvim oblicima života na zemlji
Objava 13. listopada 2020. 15731 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
  • belototo:

ma sta oce ovi Rudjerovci, bog je slozijo zenu od adamovog rebra a samog adama od vilienjackog praha. sta ovi sad izmisljaju sa nekim bakterijama i stanicama i sta sve ne, bas me zanima sta ce mi svecenik u nedilju rec na sve to

20:00 13. 10. 2020.
  • rennes:

Svaka čast! Velike čestitke znanstvenicima na ovom zanimljivom otkriću koje, siguran sam, osim što proširuje naše spoznaje o početcima života na našem planetu nađe i vrlo konkretnu praktičnu primljenu!

23:47 13. 10. 2020.
  • Avatar Idler
    Idler:

Hrvatsko katoličko....pa kak ni komunističko i revolucionarno 😄 Svaka čast, čim več tekstova o znanstvenim dostignućima, pogotof o mladim hrvatskim imtelektualcima !

19:57 13. 10. 2020.
  • mksdk:

"Na naše iznenađenje, otkrili smo da se u kasnijim vremenskim točkama razvoja biofilmova sve više koriste evolucijski mlađi geni." - Kružna argumentacija. Koji bi bio dokaz da su "evolucijski mlađi geni" doista evolucijski mlađi geni? "Drugim riječima, otkrili smo da ... prikaži još!a je rast Bacillus biofilmova mini replika njihove evolucije." - Ne, dokazali ste da je bakterija još složeniji organizam od onoga što ste mislili, a to dodatno potvrđuje tvrdnju da je abiogeneza nemoguća. "Najnoviji rezultati istraživanja međunarodnog tima dovode u pitanje poseban status višestaničnosti kod eukariota, te pokazuju da su bakterije složeniji organizmi, nego što se mislilo." - To je točno, no to ne potvrđuje da se evolucija zrcali u embrijima, nego potvrđuje da je abiogeneza nemoguća.

20:34 13. 10. 2020.
  • Vidovnjak Stevo:

Mozete vi dokazivati koliko vas volja. Plenkovic i zlocinacka ce u svako doba dana ili noci dokazati da nikad nist nije i nece postojati bez HDZ-a.

22:49 13. 10. 2020.
  • Serdar222:

Iz članka nije jasno koja je uloga Hrvatskog katoličkoga itd u ovom postignuća. Čestitke Domazetu Loši i suradnicima.

22:40 13. 10. 2020.
  • Avatar Hrvatski Idol i Vođa
    Hrvatski Idol i Vođa:

Evolucija: Početak razvoja života na Zemlji bez socijalnog distanciranja i domoljubnog hendikepiranja.

2 18:51 13. 10. 2020.
  • mksdk:

"Međutim, istraživanje koje je proveo međunarodni tim znanstvenika ... pokazuje da smo podcijenili složenost bakterija". - Eufemizam godine.

20:21 13. 10. 2020.
  • prokurator:

ajmeee i na ruđeru su ljevičari, evo proučavaju evoluciju... kuku lele :D

19:55 13. 10. 2020.
  • Avatar Adminjetrica
    Adminjetrica:

Jesu pronasli od čega se razvila peovička?

1 19:51 13. 10. 2020.
  • Avatar @proma-trač
    @proma-trač:

Kad odgovorite na pitanje što je život odnosno kako može anorganska materija preći u organsku ili kad budete mogli prezentirati model koji taj prelaz potvrđuje onda možete dalje o evoluciji, do tada sami lažete sebe kao i sve druge koji vam vjeruju.

20:04 13. 10. 2020.
  • Recite što mislite!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.