Otkriveni detalji Schumacherove nesreće, bivši Ferrarijev šef: Krivi smo!
Schumacher nikada nije rekao ništa protiv svoje momčadi, bez obzira na to je li bila pogreška ili problem, kaže Stefano Domenicali
Komentari 4
da pridodam: kad se Schumi vratio na stazu u sezoni AD 2000, pritisak na njega je bio strašan i prestravičan...naime, kad je te sezone pobijedio u Barceloni na GP Španjolske u bizarnoj trci, kad je Hakkinen ostao bez goriva pola kilometra ispred cilja vozeći superiorno, i ostao praktički pored staze kao auto-stoper, na presici pobjednika voditelj je Schumija podsjetio da je to njegova 42-ga pobjeda s kojom se izjednačio sa pokojnim Sennom, nakon čega se Schumi rasplakao i neutješno plakao i plakao te prekinuo presicu jel' nije mogao to podnijeti psihički...pri tome, društvo su mu pravili Raikonnen (mclaren-mercedes) i njegov mlađi brat Ralf Schumacher (BMW)
Pustite čovjeka nek, na žalost, vegetira!
Pustite ga nek u miru odleži svoje i nek lešinari pokupe sve zarađeno...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
koliko se ja sićam u to vrime godišta AD 1999, nakon izlijetanja Schumija sa staze u Silverstoneu i odustajanja, kamera je na kratko pokazala kočioni disk zadnjeg desnog kotača bolida di se vidio mali plamen vatre na disku. Službeno objašnjenje:: blokada zadnjeg kočionog diska prilikom ulaska u S-zavoj i potom izlijetanje u zaštitnu ogradu...te sezone: Mika Salo kao zamjena za Schumija se pokazala birljantnom...neočekivane 4 pobjede Mike, neponovljiva šansa za Davida Irvinea dotada drugog vozača ferrarija, da postane iznenadni svjetski prvak, propuštena šansa života u Maleziji na zadnjoj utrci sezone: potreban 1 bod za Irvinea na osmom mjestu, med toa preduga izmjena zadnje gume na bolidu Irvinea u boksu (32 sekunde), izgubljeno osmo mjesto Irvinea unatoč pobjedi Mike Saloa (ferrari)...i neočekivano: Hakkinen (mclaren-mercedes) postaje svjetski prvak samo sa pola boda prednosti pred Irvineom...kakva nesreća i tragedija za ferrari kao momčad i Irvinea kao vozača osobno...