Hajduk je putem svojih službenih stranica demantirao nagađanja o pokušajima da dovede krilnog napadača Zrinjskog Nardina Mulahusejnovića. "U dijelu medija pojavila se informacija o našem interesu i ponudi za igrača mostarskog Zrinjskog Nardina Mulahusejnovića. Nije točno da smo iskazali interes za navedenog igrača, niti da smo poslali ponudu za njega u visini od 250 tisuća eura", napisali su na službenom klupskom profilu je u sklopu Hajduk Authentic platforme.
Riječ je o 26-godišnjem ofenzivcu koji se mostarskome klubu pridružio u veljači prošle godine. Tamo je došao iz slovenskog Kopera, a prije toga je igrao za ruski Dinamo iz Mahačkale, Sarajevo, Muru, Maribor. Igrački je stasao u Željezničaru iz Sarajeva i Gračanici. Ove je sezone za Zrinjski nastupio 23 puta. Pritom je upisao 13 pogodaka i jednu asistenciju. Čak 11 pogodaka upisao je u Premijer ligi BiH, a dvaput je zabio u kvalifikacijama za Konferencijsku ligu. Strijelac je bio u utakmicama protiv ljubljanskog Brava i Boteva iz Plovdiva. Njegovu tržišnu vrijednost Transfermarkt procjenjuje na 800 tisuća eura.
GALERIJA Bad blue boysi napravili su sjajnu atmosferu na Emiratesu, ali jedan incident zasjenio je sveTreća je ovo objava platforme Authentic otkako ju je klub predstavio. "HNK Hajduk Split pokrenuo je projekt Hajduk Authentic s ciljem edukacije djelatnika i hajdučke javnosti te reakcije na dezinformacije i lažne vijesti koje se često potenciraju u javnom prostoru, a nanose direktnu štetu ugledu i reputaciji Kluba. U današnjem vremenu, informacije, podaci i sadržaj dijele se velikom brzinom. Zbog sve veće količine i dostupnosti sadržaja, čitateljima je otežan proces analize i provjere točnosti informacija, a dezinformacije i lažne vijesti sve su veći društveni problem", objavio je Hajduk kad je pokrenuo ranije spomenuti projekt.
"Hajduk se često suočava s dezinformacijama i lažnim vijestima koje velikom brzinom preuzmu medijski i javni prostor, a posebno u određenim periodima u godini. Već neko vrijeme smo tražili način kako pristupiti ovom problemu, a rješenje smo pronašli u projektu Hajduk Authentic. Internim edukacijama djelatnika fokusirat ćemo se na važnost informacija i njihovog dijeljenja, a javno ćemo reagirati samo na one dezinformacije i lažne vijesti koje nanose veliku i direktnu štetu Klubu, igračima i zaposlenicima. U današnjem vremenu informacijska i medijska pismenost od iznimne su važnosti, a kao Klub koji okuplja više od 120 tisuća članova i milijune navijača diljem svijeta, osjećamo odgovornost i obvezu da doprinesemo suzbijanju ovog sveprisutnog problema", izjavila je prilikom pokretanja članica Uprave za marketing, prodaju i odnose s javnošću Marinka Akrap.
Veliki transver od 250.000 eura? Čitate li vi ono što napišete?