Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 153
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI:

Prodajni prostor svojevrstan je izlog i dodirna točka između kupca i brenda i može znatno utjecati na prodajne rezultate

22.05.2022.
u 16:00

Svjedoci smo kako se kupovina u posljednjih nekoliko godina preselila online, na što je izravan utjecaj imala pandemija korona virusa zbog koje su fizičke trgovine diljem svijeta privremeno zatvorile svoja vrata. Upravo se u tom razdoblju sve češće postavljalo pitanje hoće li fizičke trgovine i prodajni prostori preživjeti nove trendove i navike koje su kupci brzo usvojili, no osjećaj povezanosti s brendom i opipljivost proizvoda ipak su detalji koji su izuzetno bitni i ne mogu biti nadomješteni online.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?