Naslovnica Showbiz Zvijezde

Poznati pohrlili na otvorenje Burberryjeve trgovine u Zagrebu

– Oduvijek sam si htjela jedan Burberryjev baloner – priznala nam je Petra Nižetić, a s njom se složila i Marija Husar za koju je, priznaje, ta odjeća ipak malo preskupa
24. studenoga 2011. u 10:21 22 komentara 1047 prikaza
burburry
Foto: Ivan Kralj/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/6

Naša metropola bogatija je za još jednu prodavaonicu luksuzne odjeće – Burberry. U zagrebačkom centru Kaptol u srijedu navečer otvorila se trgovina ove poznate engleske marke i, naravno, događaju su nazočila brojna poznata domaća lica. Iako većina njih otvoreno priznaje da u svom ormaru nemaju nijedan komad ove robne marke, poznati Hrvati priznaju da je sada kada je Burberry dostupan i u Zagrebu moguće da "ulože" u dobar kaput, baloner ili hlače.

– Oduvijek sam si htjela jedan Burberryjev baloner – priznala nam je Petra Nižetić, a s njom se složila i Marija Husar za koju je, priznaje, ta odjeća ipak malo preskupa.

No ponosna vlasnica jednog Burberryjeva kaputa je Tatjana Jurić, koja nam je otkrila da je to jedno od najboljih ulaganja u koje se upustila.

– Kada su me pozvali na otvorenje ovog dućana, znala sam da je to savršena prilika da se prošećem u njemu. Inače sam više pobornik krilatice "radije ću platiti jednu ratu stambenog kredita nego kupiti komad odjeće", ali u takav kvalitetan kaput isplati se uložiti – rekla nam je Tatjana.

Glumica Ivana Roščić ima dva Burberryjeva balonera, ali oba su vintage i kupila ih je u second hand trgovinama. Vanna pak nikad ništa nije kupila u Burberryju, a na otvorenju je bila prevelika gužva da bi razgledala, zato će jedan dan odvojiti za "poštenu" provjeru ponude.

I muškarcima je Burberry zanimljiv pa smo na otvorenju susreli Ivana Kelavu, Duška Modrića, Mislava Čavajdu...

Ilustracija
VAŽNO
Imate atmosferski bojler? Ovo su neke stvari na koje treba paziti kako biste izbjegli tragične posljedice

A1 izdvaja za Vas

  • ShimpoPimpo:

    Cijenjena novinarka koja prati modu je toliko upucena da nije naucila niti kako se naziv tocno pise. Nije Burburry, draga Lana. Burberry. B-u-r-b-E-r-r-y.

  • weatherman:

    Ovo nije običan tipfeller ili previd, već izraz temeljne nekulture. Ako su novinari nepismeni, a nemate novca za lektore, barem bi urednik trebao intervenirati. Na osam mjesta se spominje nekakva nepostojeća marka \"Burburry\", iako se u tekstu misli, pretpostavljam, na ... prikaži još! britansku odjevnu ikonu Burberry.

  • utatica:

    piši kako čitaš -Barberi i basta!