Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 134
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
BOLJE SU JEDINO SEVERINA I ROZGA

Ovog hrvatskog pjevača na Facebooku prati više fanova nego Tonyja, Massima i Gibonnija zajedno

marko tomasović
Foto: Facebook
1/5
04.10.2016.
u 12:34

Tomasović ima čak 650 tisuća obožavatelja, a dolaze iz svih zemalja svijeta, sve do dalekog Vanuatua

Znate li koji je najpopularniji hrvatski pjevač? Nije to ni Tony Cetinski, ni Massimo, pa ni Gibonni. Ako ćemo uzeti u obzir samo broj obožavatelja na Facebooku, uvjerljivo vodi Marko Tomasović, kojeg prati nešto manje od 650 tisuća ljudi. Za usporedbu Tony ima 383 tisuće fanova, Gibonni 135 tisuća, a Massimo 133 tisuće obožavatelja na Facebooku. Od Marka više fanova jedino imaju Severina - 887 tisuća, i Jelena Rozga 726 tisuća. Ono što je najzanimljivije je da kantautor Tomasović ima obožavatelje u svim zemljama svijeta - od Europe, pa do dalekih zemalja u Oceaniji kao što su Vanuatu ili Kiribati.
- S nekoliko suradnika sam odlučio pokrenuti svoj posao preko Facebooka prije četiri godine. Nakon 15-ak godina koliko se bavim pisanjem pjesama, odlučio sam pokušati proširiti granice i doprijeti do publike ne samo u zemlji, nego i širom svijeta. Taman u to vrijeme izdao sam svoj debitantski album, a pjesme s njega postale su rado slušane u Makedoniji, Crnoj Gori i Bosni i Hecegovini - priča nam Tomasović, kojem je cilj bio da skupi 5500 obožavatelja, no trenutno ih ima 120 puta više. Tomasović nam priznaje kako su ti fanovi i rezultat njegovog ulaganja u reklamiranje na Facebboku.
- Od početka ulažem uvijek istu svotu, međutim primijetio sam da za tu cifru svaki dan imam sve više i više fanova. Velika je prednost kad proučite algoritme Facebooka i izaberete ciljanu publiku koju bi zainteresirale moje pjesme - veli Tomasović, koji je na svojoj stranici povezao glazbenu i sportsku priču. Naime, on je član amaterske košarkaške ekipe Savica City, koji su posljednje tri sezone prvaci Cro Hoops lige, pa na stranici objavljuje i novosti vezane za svoju ekipu. Tako se glazbeni fanovi zainteresiraju za sportsku priču, i obratno.

Nagrada za životno djelo


- Isključivo zahvaljujući reklamiranju na Facebooku dobio sam nagradu u Makedoniji za životno djelo za izuzetan doprinos balkanskoj glazbi. Kako sam krenuo više u tu priču, nadam se da će me pozivati u druge europske zemlje. Meni je glazba užitak, i ne bi mi bilo teško otići u Poljsku kako bih otpjevao samo dvije pjesme - priča Tomasović kojem je poseban hedonizam postao proučavanje svojih fanova, preko kojih upoznaje običaje i kulture raznih zemalja, pa najzanimljivije od njih objavljuje na svojoj privatnoj stranici na Facebooku.


- Grupiram fanove koji imaju najveću karizmu i proučavam što im je zajedničko. Još uvijek nisam uspio doći do poveznice. Primjerice, slušaju me 93-godišnji intelektualac iz Brazila koji je završio dva fakulteta, poljoprivrednik iz Latvije, francuski misionar u Africi i dječak koji živi u francuskom prekomorskom teritoriju Mayotte - veli Tomasović i dodaje kako se sve dodatno pokrenulo nakon što je nedavno predstavio spot za pjesmu "Žena za mene". U kratkom vremenu na Facebooku je ta pjesma podijeljena više od 50 tisuća puta, a Marko je počeo dobijati tri puta više fanova.
- Očito ta pjesma ima neku kemiju, jer mi je otvorila vrata južne Amerike gdje prije nisam bio toliko praćen. Mislim da je razlog što su južnoamerikanci jako romantični, pa kad podijele tu pjesmu, odmah i napišu poruku svojim suprugama - kaže Marko i dodaje kako mu fanovi često pišu.

 

Nezgodne poruke na Facebooku


- Nađe su tu i nezgodnih poruka. Kad sam napisao pjesmu "Druga" za Emiliju Kokić, dobijao sam nezgodne poruke od žena koje su se našle u tom tekstu. Optuživale su me za sadržaj teksta, iako sam ja samo autor glazbe, a tekst je napisao Robert Pilepić - veli Tomasović.
Tomasović se ipak želi više posvetiti Europljanima, jer je šlager glazba puno zastupljenija u primjerice Njemačkoj ili Poljskoj. Slaže se činjenicom kako će ovaj vid reklame možda ponukati i druge kolege da ulažu u društvene mreže.
- Nekako sam se uvijek trudio gledati stvari ispred, a ne živjeti po filozofiji "kud svi, tud i mali Mujo". Iskreno, osjetio sam da sam u Hrvatskoj između dvije vatre. Komercijalnim pjevačima sam previše urban, a ovima koji pjevaju urbanije pjesme je ispod časti da im pjesmu radi autor koji je skladao za MIK. To je situacija puna predrasuda, pa sam odlučio da sam pjevam svoje pjesme. Na kraju sam dobio toliku količinu fanova, a to nisam mogao očekivati ni u snu - zaključio je Tomasović.

>>Pročitajte pismo koje je predsjednica napisala autoru svoje najdraže pjesme

Ključne riječi

Komentara 1

DD
dr dragon
14:41 04.10.2016.

Dal ko zna da li on ima kakve novcane koristi od obozavatelja na facebooku?! ...ili zaradjuje samo faceboock? Te koliko se zaradjuje od pregleda na yutubu?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije