Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
moda i novac

Evo zašto su haljine na crvenom tepihu jednako bitne kao i tko će osvojiti Oscara!

Oscari haljine
Foto: MediarunDigital
1/13
01.03.2014.
u 12:15

Francuski Dior lani je dobio čak 75 sekundi besplatnog oglasnog prostora jer se glumica Jennifer Lawrence spotaknula i pala

Gotovo 10 milijuna kuna stoji 30 sekundi reklamnog prostora za vrijeme dodjele Oscara, a znate li tko je među onima koji najviše profitiraju?

Modne kuće! Francuski Dior lani je dobio čak 75 sekundi besplatnog oglasnog prostora jer se glumica Jennifer Lawrence spotaknula i pala na stepenicama penjući se po svoj zlatni kipić koji je osvojila za glavnu ulogu u filmu "U dobru i zlu".

Sve kamere bile su uperene u nju, a klipić njezina pada i i danas je omiljeno video štivo koje se navodi u brojnim "Oscar trenutcima". Što je Dior trebao učiniti za takvu reklamu? Pa, gotovo ništa u usporedbi koliko košta toliko reklamnog prostora - oko 4 mil. dolara.

Foto: Reuters/PIXSELL


Lawrence se i ove godine smiješi Oscar, a odjenut će je ponovo Dior. Čiju će haljinu odjenuti druge velike hollywoodske dive tako postaje gotovo jednako bitno kao i tko će osvojiti Oscara u glavnim kategorijama.

Najveće modne promašaje već smo vam pokazali, a uoči dodjele Oscara koju ćete u noći s nedjelje na ponedjeljak moći pratiti uživo na našem portalu, donosimo i pregled baš svih haljina koje su na dodjelu prestižnih nagrada odjenule pobjednice u kategoriji najbolja glumica u glavnoj ulozi.

Ilustraciju su napravili na portalu Mediarun Digital.

Courtesy of: Mediarun

Dior je i inače omiljeni modni potpis za Oscare, a haljinu s potpisom francuske kuće nosila je 2006. godine i Reese Witherspoon kada je nagrađena za ulogu u filmu "Hod po crti".

Modni atelier kojeg bira većina diva? Talijanska kuća Versace. Catherine Zeta-Jones nosila je Versace kad je preuzela kipić na najbolju sporednu glumicu 2003. godine, a i Angelina Jolie 2000. godine posegnula je za (morbidno) crnom Versaceovom toaletom.

Osim već spomenute besplatne reklame, modnim je kućama prestiž kad se krema Hollywooda prešetava u njihovim kreacijama, no što je s mladim dizajnerima?

Mnogo je priča o uspjehu koji je dotad nepoznatim modnim imenima uslijedio nakon crvenog tepiha u Los Angelesu. Npr. Oscari su u zvjezdanu orbitu vinuli Theyskensa kojeg je promovirala Madonna još 1998. godine, a Elie Saab koji danas oduševljava visokom modom bio je nepoznato ime dok njegovu haljinu nije odjenula Halle Berry 2002. godine.

Dodjelu Oscara i događanja na crvenom tepihu pratite uživo na našem portalu u noći s nedjelje na ponedjeljak.

>>Ovih 9 činjenica o Oscarima vrlo će vas iznenaditi

>>Tko se to nije pogledao u ogledalo? Gole bradavice, Drakulina mlada i bucmasta pjevačica

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije