Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 117
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ljubav je pokreće

Novinarka pokrenula humanitarnu lavinu, pridružile joj se i brojne poznate Hrvatice

Foto: Martina Pašić, Instagram
1/6
19.01.2019.
u 08:00

Urednica showbiz emisije ‘Exkluziv’ Marija Pajić bacila se u modne vode i pokrenula veliku humanitarnu lavinu

Hrvatska modna scena bogatija je za novi modni brend - Maripa. Riječ je o brendu koji sa sobom nosi snažnu poruku upućenu prvenstveno ženama, a iza njega stoji urednica showbiz emisije 'Exkluziv' na RTL televiziji, Marija Pajić. Marija je novinarka, kolumnistica, hedonistica, a odnedavno i modna dizajnerica.

Simpatični kreativni košmar u njezinoj glavi vlada neprestano pa odluka o uplovljavanju u modne vode, pitate li Mariju, i nije toliko neočekivana. Glavna nit vodilja ovoj svestranoj Zagrepčanki bila je prije svega osvijestiti žene na važnost preventivnih pregleda dojki. – Vodila sam se time da žena uvijek mora pomoći drugoj ženi. Ne volim zavist i ljubomoru. Imala sam te sreće da sam kroz svoj životni put uvijek bila okružena doista divnim ženama. I grozno mi je gledati da takve hrabre žene prerano odlaze. Gdje god se okrenem, bolest postoji. Prije nekoliko mjeseci sam pročitala statistike da svakog mjeseca u Hrvatskoj umire 90 žena od karcinoma dojke. Ta brojka je zastrašujuća. Ako jedna Maripa, neovisno kupljena ili ne potakne nekoga na pregled, moja misija je ispunjena! – kaže Pajić.    

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MaripaOfficial (@maripaofficial) on

Dio prihoda od svake prodane majice ide udruzi žena oboljelih od raka 'Sve za nju', a humanitarnom valu priključile su se i brojne poznate Hrvatice koje su oduševljene novim 'must have' odjevnim komadima među kojima su i Antonija Stupar Jurkin, Doris Pinčić Rogoznica, Lana Klingor Mihić, Paula Sikirić i druge.

– Lagala bi kad bi rekla da i ja nisam ostala iznenađena brojnim pozitivnim reakcijama! Prije svega, gledajući iz moje perspektive, počašćena sam što tako snažne, hrabre i prekrasne žene provode vrijeme u mojim majicama. To mi je već dovoljna nagrada za sav trud – ističe Marija te pojašnjava kako Maripa nije samo brend za žene. – Toliko je divnih žena koje nisu eksponirane, a šalju mi svakodnevno fotografije u Maripa majicama. Čak ih kupuju i za svoje dečke i muževe.  Zbog takvih ljudi, srce mi je kao kuća – dodaje mlada dizajnerica koja osim na podizanju svijesti o teškim bolestima radi i na poticanju domaće tekstilne industrije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Antonija Stupar Jurkin (@antonija_stupar_jurkin) on

– Čim sam znala da krećem u ovo, nisam ni sekunde dvojila gdje će se ove majice proizvoditi. Prije nešto više od 15 godina upoznala sam Mateu Pirić, kćer jedne od najuspješnijih hrvatskih poduzetnica Josipe Maslać-Petričević. To su dame zahvaljujući kojima hrvatska tekstilna industrija ne diše samo na škrge. Volim vidjeti da je proizvod nastao u Lijepoj našoj, ali prije svega mi je bitno da je napravljen s ljubavlju – kaže Marija kojoj veliku potporu u svemu što radi pruža i partner Antonio. 

– Svaki njegov savjet izuzetno mi je bitan. Obožavam njegovu volju da sve razumije. Tu i tamo mora pozirati u majicama i prilično dobro glumi da uživa u tome – smije se Marija kojoj planova za budućnost ne nedostaje. – Osim na nove komade fokusirani i na humanitarnu večeru s chefom Ivanom Pažaninom koji će Valentinovo uljepšati jednoj dami koja ponudi najveći iznos na aukciji koja je otvorena na stranici udruge 'Sve za nju' – otkriva Zagrepčanka koja, kada je riječ o proizvodnji, savjete traži i od iskusnih domaćih dizajnera među kojima je i modni dvojac ELFS. – Ti momci su svakodnevna inspiracija i bilo bi stvarno smiješno i neozbiljno s moje strane da se uopće uspoređujem s njima. Sretna sam i ponosna dok gledam kako njihovo poslovanje raste i kako iz mjeseca u mjesec pomiču granice hrvatske modne industrije – zaključuje Marija.

Pogledajte i top 10 najgorih padova na modim pistama. 

 

 

Ključne riječi

Komentara 1

MA
mare0801
11:33 19.01.2019.

Budući da je namjera humanitarna, reći ću sve najbolje.Da nije, za ovakve "kreativnosti" koje promoviraju sveprisutne "selfijašice"..... A ništa, prešutiti ću.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije