uključila i tek rođenu kći

Meghan objavila knjigu o obitelji i naišla na oštre kritike: Tašti priručnik za samopomoć s lošom gramatikom

1/13
11.06.2021.
u 10:10

Međutim, knjiga je isti dan naišla na oštre kritike, a nazivaju je "taštim projektom" i "čistim priručnikom za samopomoć za roditelje koji traže previše pažnje".

Iako je knjiga trebala izaći netom prije rođenja kćeri Lilibet ''Lili'' Diane Mountbatten-Windsor, Meghan Markle (39) kći je rodila u petak 4. lipnja, šest dana prije termina. Njezina dječja knjiga "The Bench" (Klupa) izašla je jučer, 8. lipnja, a napisala ju je o odnosu oca i sina. Knjigu je izdao Random House, ilustrirao ju je umjetnik Christian Robinson, a dobit će i svoju audioverziju za koju će Meghan dati svoj glas.

Konkretno, priča govori o vezi između oca i sina viđenoj majčinim očima, a sadrži ilustracije njezine obitelji – supruga Harryja, sina Archieja, dva obiteljska psa i jata kokoši koje su spasili. No, na posljednjoj stranici knjige Meghan je odlučila u zadnji trenutak uvrstiti i tek rođenu kćer Lilibet. Crtež obitelji Sussex prostire se na dvije stranice i prikazuje crvenokosog dječaka Archieja i njegova oca, princa Harryja, koji sjede na klupi i hrane dvije kokoši. Iza njih su ilustrirane dvije cvjetne mrlje s cvjetovima lavande i naranče. Druga stranica prikazuje još jednu kokoš i njihova psa koji hodaju prema dječaku i ocu, a na vrhu stranice nalazi se njihov ilustrirani vrt. U ograđenom prostoru u vrtu stoji žena s tamnom kosom koju je pokrila šeširom za sunce, u bijeloj majici i trapericama, s preslatkim crnim psom. Žena, u ovom slučaju Meghan, u naručju drži bebu Lilibet.

Na dnu stranice stoji posljednji redak iz knjige: "Tamo gdje nikad nećeš biti sam."

"'The Bench' je nastala kao pjesma koju sam napisala za svog supruga na Dan očeva, mjesec dana nakon što se Archie rodio. Ta pjesma postala je ova priča", priopćila je vojvotkinja u najavi ove knjige. "Nadam se da će 'The Bench' rezonirati sa svakom obitelji, bez obzira na članove, kao što je i s mojom", dodala je.

Knjiga je u prodaji od jučer, a stoji 80 kuna. Međutim, knjiga je isti dan naišla na oštre kritike, a nazivaju je "taštim projektom" i "čistim priručnikom za samopomoć za roditelje koji traže previše pažnje".

"Čovjek se zapita kako je bilo koji izdavač smatrao prikladnim objaviti ovaj tekst koji je skup loše gramatike i rime, a kamoli misliti da bi bilo koje dijete poželjelo to pročitati. Ali to je za vas planet Sussex, gdje je čak i podizanje obitelji brend", stoji u recenziji britanskih novina The Telegraph. A ni čitatelji koji su knjigu kupili odmah po izlasku nisu ništa zadovoljniji.

"Na stranu loša gramatika, moj unuk koji je star tri godine nije bio nimalo zainteresiran za knjigu", "Nismo uživali u knjizi uopće – nemamo pojma kako je autor mislio da će ovo biti zanimljivo djeci. Strašno je dosadna i neinspirativna. Očito bazirana na njezinu životu, stoga bi bilo bolje da su je sačuvali samo za obitelj", pišu na Amazonu, gdje se knjiga prodaje.

Knjiga je na kraju ipak dospjela na 40. mjesto bestsellera na Amazonu.

VIDEO>> Meghan Markle rodila kćer: Nova beba mogla bi "smekšati" zategnute odnose u kraljevskoj obitelji!