Dizajn je uvijek na meti cenzora, kako vidimo i danas, no ipak smo napredovali posljednjih deset godina
Glavno pitanje je gdje počinje ta prokleta granica kad plakat nekog vrijeđa? I tko smije, a tko ne smije koristiti vjersku simboliku i ime Isusovo koje je svačije vlasništvo
Komentari 5
Ni "provokativni" plakat nije pomogao. Predstave su loše odabrane, režirane i posjećene 👏 leftardija na aparatima.
Plakat poistovjećujem s .......dalje neću da moj umjetnički dojam ne bi bio cenzuknut.
Ovaj me plakat na nešto podsjeća ali aj se sjeti na što !?
Napredovali ali u rikverc.....jeftina vulgarna provokacija, na to se svela umjetnost.... I probajte koristiti npr ime Muhamed ili Buda za promjenu.....kako da ne....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Plakat jeftino smeće a predstava još lošija. Žali bože vremena