Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 64
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Taste the feeling
Povratak na članak

Coca-Cola predstavila novu svjetsku kampanju i u Hrvatskoj, u mjehurićima uživali brojni poznati

Nova kampanja Taste the feeling dio je nove globalne strategije One brand, a na jučerašnjem ekskluzivnome predstavljanju uživali su brojni poznati

Komentari 2

HR
Hrabraja
11:02 22.01.2016.

Jos da je i kola ista kao u razvijenim zemlama auuuuu

VL
PD
pl.domagoj
11:25 22.01.2016.

Nemam pojma tko im radi marketing ili je to sad fora kod svih ali meni je totalna glupost pozivanje tkz.zvijezda Hrvatske na otvorenja bilo čega a sve iste face jel oni njih plačaju ili ovi po cijele dane idu naa otvaranja koječega pa dajte nekaj novoga ja više ni ne otvaram takve stranice a kaj vi mislite da bum ja pil kolu zato kaj ju pije neki Tom von Mulec svašta baš mi se sad i ne pije cola .Odrađeno očito reda radi cijeli projekt.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.