Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 202
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
09.07.2021. u 18:32

Pomak s fizičkih kanala na digitalne međugeneracijski je, a najveći se porast bilježi upravo kod mlađe generacije. Istovremeno, kako raste afinitet za digitalna plaćanja, novi tržišni igrači i nove usluge plaćanja postaju sve popularniji

Pandemija je potrošačima dala priliku da razmisle o svojoj potrošnji, ali i načinu na koji potrošnja utječe na druge, društvo u cjelini i okoliš. Naš je život u proteklih godinu dana izgledao u potpunosti drukčije nego prije, promijenio se način na koji trošimo, a briga o zdravlju te sigurnosti postali su sve značajniji faktori.

Ovo je razdoblje fokus stavilo na različite trendove: bilježili smo smanjenje potrošnje, veći volumen košarice uz smanjenu učestalost kupnje, veći značaj promotivnih akcija, podršku lokalnim trgovinama i favoriziranje odgovornih i ekološki osviještenih brendova te onih koji ulažu u zajednicu.Ujedno se nepovratno promijenio način na koji kupujemo. Uslijed pandemije, potrošači su ubrzano usvajali nove navike plaćanja. Sve se više odmiču od gotovine i odlučuju za beskontaktna i digitalna plaćanja te kupuju online – i ne očekuju povratak na staro. U takvom je okruženju prijelaz s tradicionalnih na digitalne procese neizbježan.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja