Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 152
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Intervju: Ivan Kršić
Povratak na članak

Modernizirat će se 500 kilometara koridorskih pruga

HŽI je trenutačno najveći ulagač u RH, opseg investicija i trajanje projekata jamči angažman znatnog dijela građevinske operative

Komentari 29

VI
Vito
07:43 11.11.2018.

Modernizirat će SE 500 kilometara koridorskih pruga ::: Sad mi je "potpuno jasno" zbog koga željezničke pruge propadaju - lijene su se obnavljati, lakše im je samo ležati i čekati da ih netko drugi timari. __ "HŽI" pak poštuje željezničke pruge i ne želi ih uznemiravati u njihovom ležanju pa čeka da željezničke pruge SAME SEBE moderniziraju. __ To čekanje željezničkih pruga da se modernziraju traje od kad su postavljene na mjesta u vrijeme Austrougarske monarhije. __ Ništa čudno zašto propadaju - nisu ih svojim radom zaradili "naši" pretci, nego su ih dobili na poklon, a stara poslovica je jasna - poklonjenom konju zube ne gledamo. __ I tako željeznčke pruge nitko ne gleda pa su tužne i lijene SAME SEBE osudile na propast. __ Sad će bivši vlasnici tog poklona Hrvatskoj pokloniti nasljednicima novce "za obnovu" __ Više vjerujem da će "obnoviti" poklonjenim novcima SAMI SEBI plaće i otpremnine, nego da će 500 km koridorskih pruga SAME SEBE modernizirati.

VL
Avatar VrliNoviSvijet
VrliNoviSvijet
09:01 11.11.2018.

Hrvatske željeznice od osamostaljenja do danas troše silne novce na "rekonstruiranje" i "restrukturiranje". Jedne pruge se zatvaraju, druge se izgrađuju da bi se nakon nekog vremena zatvorile. HŽ se uz otpremnine periodički rješava viška radnika. Također periodički (u drugim periodima) zapošljava radnike da bi ih se uskoro uz otpremnine otpustilo. Netko bi trebao napisati knjigu kakve sve ludosti radi ova državna firma zadnjih 27 godina. To je školski primjer štetočinskog djelovanja. Sve se to događa uz blagoslov politike koja tamo plasira svoju rodbinu, kumove, stranačke zaslužne ljude tako da tamo postoje stotine direktora nataloženih kroz protekle periode različitih vlasti.

VL
VI
Vito
08:07 11.11.2018.

Zanimljivosti o nekim radovima na željezničkim prugama tijekom 21. stoljeća: U 73 sata je MODERNIZIRANO 72 km pruge između Londona i Glasgowa kako bi radnici mogli na posao i s posla brzinom vlaka od 250km/h __ U PETAK nakon 5 poslije podne trasa je zatvorena za promet zbog MODERNIZACIJE, a u ponedjeljak u 6 ujutro je prvi vlak krenuo brzinom od 250 km/h

VL
VI
Vito
07:58 11.11.2018.

Na projektu rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Dugo Selo – Križevci u posljednja tri mjeseca, nakon uvođenja novog podizvođača, došlo je do pomaka u dinamici i pokretanju više vrsta radova na više lokacija. ::: Mooooožda, a i to je jaaako upitno. __ Iašo sam tom prugom prije tri tjedna, "usred" tjedna - u srijedu i slikao praznu prugu - NIGDJE niti ejdnog radnika, a nas putnike su tjerali iz vagona u autobuse ujutro. __ Poslije podne, točnije u 15:15 vlak je tim dijelom, koji smo zaobilazili u jutro autobusima, vozilo brzinom od oko 60 km/h, jednako kao što vozi između Zaprešića i Zagreba - Glavni kolodvor. __ Baš me zanima kakvi se to "radovi odvijaju" kad usred sunčanog i vedrog RADNOG dana NEMA radnika na trasi željezničke pruge??? __ A nije ih bilo niti prije dvije godine, kad su "radovi" "počeli" __ Da, da, nešto je uslikano i "ušminkano" za novinare i darovatelje novca, ALI ... "to je to"

VL
VI
Vito
08:54 11.11.2018.

HŽI je trenutačno najveći ulagač u RH Restrukturiranje će trajati više godina ::: Baš me zanima koliko će tog novca restrukturiranjem završiti kao otpremnine??? __ Je li ikojem novinaru poznato koliko pljačkaška organizacija pred sudom osuđena za pljačku Hrvatske ima članova??? __ Očito je zbog koga će "restrukturiranje" trajati više godina - potrebno je namiriti i odužiti sve uhljebe koji izabiru pljačkaše na vlast

VL
VI
Vito
08:43 11.11.2018.

Restrukturiranje željezničkog sektora bit će još zahtjevniji projekt. ::: Eee, ovo mu vjerujem __ Zašto ??? __ Zato što je očito iz same rečenice - dobro ju pročitajte pa će te i sami shvatiti o čemu se u stvarnosti radi --- o BUDUĆNOSTI, niti riječi o sadašnjosti. ---- bit će --- znači da JOŠ NIJE niti započelo razmišljanje o projektiranju, već samo o projektu, a to je ogromna razlika. __ Koliko ogromna??? __ Poput one koju je izjavila ´ko? linda kad je lupila šakom po stolui obećala preseljenje u Visoku. __ Skoro pa identična retorika - razlika je samo u spolu

VL
VI
Vito
08:49 11.11.2018.

Naš je sektor složeniji i kompleksniji ::: Da, da, potrebno je "oguliti" gornji sloj zemlje i nasipati šoder pa postaviti tračice na pripremljen teren __ Izvan Hrvatske taj posao austrijski vlak za postavljanje tračnica radi brzinom od 1 km/h. __ General Rojs je sa svojom inižinjerijskom postrojbom u vrijeme agresije na Hrvatsku gradio 800m ceste širine dovoljne za vlak u tjedan dana __ A vi sad niste sposobni, u 21.st., 40km pruge obnoviti i izgraditi za 156 tjedana. __ "složeniji" je zbog vas uhljeba, a ne zbog "nedostatka" radnika kojim imate na raspolaganju najmanje 100.000

VL
VI
Vito
09:09 11.11.2018.

Već sada znamo da je potrebno ulagati u automatizaciju procesa ::: Ovo je stvarno zanimljivo -- po hrvatskim tračnicama vlakovi voze svakih (skromna procjena) 20 minuta pa tako između Zagreba i Splita na tračnicama imamo za osam sati vožnje 24 kompozicije vlakova __ I još kasne zbog, kako ovaj laprda, 1,9 radnika po kilometru na prugama - Znači da je u Hrvatskoj u HŽ-u zaposleno, samo na dionici Split - Zagreb, preko 720 ljudi (>380km) __ Koliko "onda" imaju zaposlenih u Japanu na željeznici??? __ Japanski vlakovi ne kasne sekunde na godišnjoj razini, to bi, prema laprdanju ovog uhljeba, značilo da u Japanu uopće nema zaposlenika i da su vlakovi toliko samoorganizirani da hvataju putnike, pa ih prevoze htijeli putnici to ili ne htijeli __ Kako drukčije opravdati nekašnjenje vlakova koji, prema službenim pokazateljima, voze svakih nekoliko sekundi jedan iza drugog u Japanu. __ Možda zbog toga iz Hrvatske i odlaze mladi, previše ih se "gužva" po tračnicama pa zbog njih vlakovi i kasne više od dva stoljeća, praktički smo kao Hrvatska u "rangu" muzeja zbog 1,9 radnika. __ A tko se u Hrvatskoj zadržava u muzeju duže nego je to predviđeno "danom muzeja"???

VL
VI
Vito
08:37 11.11.2018.

Ono što nas dijelom usporava jest nedostatna građevinska operativa ::: Bla BlaBlaBlaBlaBla __ Na burzi rada ima preko 150.000 neradnika koji nemaju za kruh, a ovaj laprda o nedostatku radnika??? __ Vjerujem više mrtvom četniku nego ovom živom uhljebu.

VL
VI
Vito
08:17 11.11.2018.

Zanimljivosti o nekim radovima na željezničkim prugama tijekom 20. stoljeća: U Zagrebu je organizacija (u 21.st. osuđena za pljačku Hrvatske) saveza komunista uništila željezničku prugu Zagreb Samobor 31. prosinca 1979.g. __Zapadno Njemačka vlada je tada ponudila toj organizaciji posao izgradnje pruge za MAGLEV u dužini od 24km. __ Pljačkaška organizacija je to odbila pa je Njemačka prugu izgradila u Njemačkoj i razvila vlak koji lebdi na magnetnim poljima brzinom od 430 km/h. __ Nijemci su tako razvijenu tehnologiju prodali Kinezimapa sad Kinezi i drugi narodi koji dolaze u Shagai zrakoplovom između zračne luke i grada prođu 32km za 7 minuta. __ "Usporedbe radi" --- U Hrvatskoj je za 11km potrebno (službeni HŽ vozni red) 23 minute.

VL
VI
Vito
08:25 11.11.2018.

Zanimljivosti o nekim radovima na željezničkim prugama tijekom 21. stoljeća: U Zagrebu, na Zapadnom kolodvoru, je organizacija osuđena za pljačku Hrvatske zadržavala kompoziciju Austrijskog vlaka dva mjeseca samo da bi "dokazala" da nije isplatovo modernizirati željezničku prugu između Zagreba i Splita __ Posljedice toga su smrt šestero putnik/ca i "izgon" tog vlaka iz Hrvatske. __ Ali i ZABRANA graditeljima unesrećenog vlaka u prisustvovanju istrazi nesreće. __ Tako da i danas do Splita/Zagreba vlakom idemo minimalno osam (8) sati, a češće i po 11 sati. __ No, pljačkaška organizacija pred sudom osuđena za pljačku Hrvatske i dalje vlada nad HRvaticama i HRvatima __ "kopirat" ću naslov iz "večernjaka" kako bi "parafrazirao" postupke naroda: Svatko može ispasti glup i infantilan, ali svatko ne bi smio biti predsjednik ili premijer

VL
VI
Vito
08:34 11.11.2018.

Zanimljivosti o nekim radovima na željezničkim prugama tijekom 20. stoljeća: "Negdje" sredinom `60-ih godina smo u školi dobili zadatak iz zemljopisa da u kartu atlasa ucrtamo trasu NIZINSKE PRUGE između Zagreba i Rijeke kako bi ta dva industrijski razvijena socijalističkaa grada povezali bržom željeznicom zbog lakše i učinkovitije razmjene roba između tvornica u zagrebu i luke u Rijeci. __ Nešto je o tome (nizinskoj pruzi) u 21 stoljeću laprdala i organizacija pred sudom osuđena za pljačku Hrvatske. __ Sjećam se iz novina, jer su "baš tada" "stari" "direktori" dobivali milijunske otpremnine zbog "promjene" vlasti - na vlast je supila tada još neosuđena organizacija i zamijenila "glupe i infantilane" te se ustoličila, pardon uhlijebila nova željeznička "kompozicija" koja sad svira k.. narodu o "modernizaciji"

VL
VI
Vito
08:02 11.11.2018.

Zanimljivosti o nekim radovima na željezničkim prugama tijekom 19. stoljeća: 1892.g. je 4.000 (četiri tisuće) radnika prugu između Londona i Bristola u duljini 285 km MODERNIZIRALO za (...bubnjevi...) vikend.

VL
VI
Vito
09:27 11.11.2018.

Odabir izvođača radova očekuje se uskoro ::: Opet sam sebe očekuje odabir izvođača radova. __ Stvarno je zanimljivo kako neživo samo u Hrvatskoj može oživjeti sebe ili se. __ Nije čudno da je Hrvatska na umoru punih 28 godina, stalno nešto očekuje samo sebe, a nikad nitko nikog drugog ne očekuje, nitko ništa ne radi, jer očekuje da se to što bi "netko" morao raditi napravi samo sebe --- Modernizirat će sebe 500 kilometara koridorskih pruga --- kako onda obični stanovncii Hrvatske mogu i očekivati napredak??? __ Na koji način tračnice mogu same sebe modernizirati, kad nisu upoznate niti s odabirom izvođača koji sebe očekuje tko zna gdje???

VL
VI
Vito
09:29 11.11.2018.

Odabir izvođača radova očekuje se uskoro ::: U OČEKIVANJU GODOTA (fra. En attendant Godot, eng. Waiting for Godot)

VL
VI
Vito
09:32 11.11.2018.

Otvorili smo i ponude za izradu projektne dokumentacije modernizacije i izgradnje dionice Oštarije – Škrljevo, najzahtjevnije dionice buduće nizinske pruge __ Proljeće 196ineke. - ptičice cvrkuću, a učitaljica nam daje domaći zadatak - ucrtajte trasu nizinske prugeprema Rijeci __ Izgleda da su unuci te učiteljice pronašli zagubljene dječje radove pa su ih ovi sad pronašli __ Evo, očito se isplati odvajati stari papir, nađu se i zanimljivi dokumenti.

VL
VI
Vito
09:44 11.11.2018.

na glavnim koridorima, od Slovenije prema Srbiji i Rijeke prema Mađarskoj biti modernizirano i izgrađeno više od 500 kilometara pruge. ::: Stvarno zanimljivo laprdanje - Koprivnica Rijeka - 280 km --- Tovarnik - Harmica - 380 km __ Znači dada u stvarnosti NEĆE biti modernizirani skoro ništa. __ Zašto??? __ Zbog ovog: kolodvora Rijeka – Brajdica i izgradnji intermodalnog terminala Brajdica --- modernizacije teretnog dijela kolodvora Rijeka i intermodalnog terminala Zagrebačko pristanište --- elektrifikaciji pruge Zaprešić – Zabok --- modernizacije i elektrifikacije dionice Vinkovci – Vukovar __ To sve očito spada u tih 500 km. __ Samo u Rijeci mora biti "potrošeno" stotinjak kilometara pruge za kvalitetno moderniziranje i izgradnju industrijskog kolodvora, a već je "sve potrošeno" na dionice između istoka i zapada te sjevera i juga.

VL
SA
samoborka
12:36 11.11.2018.

Potrebno je izgraditi samo jednu prugu za sve zaposlene u HŽu; ona koja vodi u Remetinec! I dakako cijeloj ekipi podijeliti jednosmjerne karte. Narod ce sam rado isfinancirati te karte,bit ce nam zadovoljstvo!

VL
DU
Deleted user
09:05 11.11.2018.

Hrvatske željeznice su zapuštene do sramne krajnosti. Ovo o čemu govori gospodin samo je kozmetika. Bez povezivanja na Budimpeštu super brzom prugom ostajemo odsječeni od tradicionalnih i svjetskih, a napose interkontinentalnih koridora koji sežu do krajnjih dalekoistočnih obala. Dovoljno je pogledati na Kvarner kako bi uočili da se na sidrištu jedva nazire brod!To je stvarno stanje od kojeg kao da se bježi. Još da se spomene kako putnički promet, uz to što je nesiguran, ne postoji. U vrijeme mobilnosti i brže komutacije mi smo na razini slow play-a u punom smislu. Još da spomenemo kako se pruge u Istri spominju u sljedećem kontekstu:nesrećama, krađama, devastaciji i bez priključka na mrežu HŽ-a. Nije niti čudo da IDS izlazi sa nebulozma o Republici Istri. Pogledajmo malo i te neodržavane i išarane kompozicije. Pa ljepši su vlakovi kojima susjedna BiH prebacuje imigrante iz Bihaća za Sarajevo! Hrvatska se pogubila I u prioritetima. Koridor Zagreb-Beograd to nije. Pa Srbija se povezuje na Budimpeštu, oni kao da su napredniji razmišljanjima o svojoj budućnosti. Prestanimo sa bacanje magle.

VL
VI
Vito
09:48 11.11.2018.

Ukupna duljina pruge u RH iznosi 2605 kilometara, od čega se 655 kilometara odnosi na dva glavna koridora koji će gotovo u cijelosti biti modernizirani i sagrađeni sredstvima fondova EU ::: Kojeg li ispraznog lapdanja o modernizaciji 500 km pruga, a praktički je potrebno zamijeniti željezničke tračnice na svih 2605 km pruge u RH. __ Nekad su tračnice za te pruge izrađivali u Zenici, Sisku, Splitu. __ Iz kojih će država uvoziti tračnice??? __ Poznato je da u Hrvatskoj nema više proizvođača tračnica

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.