Ekonomisti upozoravaju na ekstremno opasan problem za EU: Zašto nedostaje 400.000 vozača?
U francuskoj federaciji cestovnog prijevoza vjeruju da će nova regulativa potaknuti zapošljavanje
Komentari 13
Vrlo je jednostavno zašto nedostaju. Kada političari na zapadu zadnjih 30 godina non stop trube, obrazovanje je bitno, digitalno je bitno, na televiziji se vrte reklame sa skockanim mladim ljudima u finim uredima, računalima, svi s osmijehom na licu... Pa nisu ljudi blesavi, sigurno je puno mladih zaključilo da je stvarno ljepše raditi s olovčicom u ruci, u toplom i s urednim radnim vremenom. Kako siješ tako ćeš i žeti.
Već odavno zapad nije kapitalistički. Jedna malo teža oligarhija tamo vlada. Kad čitate o ruskim oligarsima, shvatite da su oni dječji vrtić u odnosu na ove sa zapada. Pazite, na zapadu je legalno kroz lobiranje platiti političare da donose zakone u korist kapitala.
Pa di su im ti svi silni migranti? Zar nijedan od njih nije mogao naučiti voziti. Pa nije to nuklearna fizika. Nisu im valjali Poljaci pa sad neka im voze ovi zamotani
Sta ce nam vozaci, samo trosak... Poslat vozace neka cuvaju granicu od migranata
Evropa izumire i normalno je da fali svih profesija pa i vozaca. Uvesce indijce i arape i svi si mirni i braon.
A di su kamioni koji sami voze?
Treba ih dostojno platiti. U Njemačkoj svaki treći vozač rumun ili Bugarin i imaju skromne place od 1000 eura i od toga treba ti za život po benzinskama i treba poslati kući da žive djeca i žena. A u Njemačkoj za 8 sati vožnje sa jednom Nogom u zatvoru imaju place po 1800 do 2500 trosobni stanovi između 1000 i 1500 za usranih 70 m k i sada vozi usrani kamijon pa neka ga Melkel i Pelenkovic voze.
Zašto bi bilo vozača, kad prevezu i ovi, i rade po 2 smjene u jednoj??? Pitajte postojeće vozače, voze li mrtvi umorni, i smiju li odbit/"ubit oko" kad više ne mogu!!! Pa onako bi samo tribalo plaćat duplo više davanja!!! Tekst je laž, trasiranje terena, da se uvedu samovozeći kamioni, kao nasušna potreba, i da se za njihove prometne oslobodi odgovornosti firme/korisnike i proizvođače..
Zasto ne el-prevoz željeznicom, fino i jeftino na struju pa se rijesimo dizelaša i zagadjivaca ?
Trenutno postoji povećana potražnja za svime, imamo eksploziju kućnih dostava, novci koji su se gomilali tokom karantena sada se nemilice troše... Trenutno nedostaje toliko vozača, no kada se opskrba stabilizira, past će i potreba za njima... Imate puna skladišta robom koja se ne može dovoljno brzo dovesti do trgovina, radi toga su luke pune jer roba ne stane u skladišta, pa onda imate brodove koji čekaju ispred luka jer se roba nema gdje smjestiti... to je tako kada se politika umiješa u normalno tržište. Zabrana poslovanja i kretanja učinila je svoje, sve ovo je posljedica toga. Sada je samo pitanje koliko će se dalje politika zapetljati u samu sebe... Sve se više čini da idemo ka autokratskim režimima, sve kroz političku korektnost i zelenu religiju. Pogledajte kuda idu Amerika, Njemačka i sl... A ni mi nismo daleko, vratili smo se u komunizam i kontrolu cijena. To neminovno dovodi do nestašica i ograničavanja ponude. No, ljudi to vole, ne trebaju misliti, niti birati što će kupiti. Od svake stvari samo po jedna i svima isto...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Koliko kod nas košta polaganje teško da ćemo uskoro smanjiti manjak, a kako će plaće u tom sektoru rasti svi znamo što nas čeka. Naime. U jednim novinama (da sada ne reklamiram) smo mogli nedavno pročitati da smo po tome pitanju najskuplji na svijetu za najobičniju b kategoriju. Kao i u svemu, uvijek prednjačimo po najgorem.