Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 102
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
šoping navike

Hrvatice sve više kupuju online: Čitaju recenzije i kreću u 'šoping iz fotelje'

šoping
Foto: ilustracija
1/7
11.12.2015.
u 07:25

Online istraživanju su se odazvale 843 ispitanice, a njihovi odgovori daju uvid u kupovne navike većinom ženske populacije.

Na koji način se najčešće informirate o proizvodima koje kupujete? Utječu li online recenzije proizvoda na vašu oduku kod kupovine? Koliko često kupujete proizvode putem interneta?

Ovo su neka od pitanja koja su postavljena u istraživanju provedenom u sklopu projekta Proizvod godine kojeg četvrtu godinu za redom organizira najposjećeniji hrvatski ženski portal zena.hr.

Online istraživanju su se odazvale 843 ispitanice, a njihovi odgovori daju uvid u kupovne navike većinom ženske populacije. Istraživanje je pokazalo nastavak trenda sve veće važnosti interneta kao medija u kupovini, i kroz rast kupovine preko interneta, ali i sve više kao glavnog medija za informiranje o proizvodima prije kupovine.

Gotovo 50% žena barem jednom mjesečno kupuje online, 44% jednom u nekoliko mjeseci, a samo 8% ispitanica nije nikada kupovalo online.

Čak 80% ispitanica je odgovorilo da im je internet primarni medij putem kojeg se informiraju o proizvodima koje kupuju, a internet portali s 88% prednjače kao glavni medij putem kojeg ispitanice dobivaju informacije o novim proizvodima na tržištu. Slijede društvene mreže s 49% te TV oglasi s 41%.

Gotovo 73% ispitanica se često ili ponekad u trgovini služi mobilnim uređajem kako bi na internetu pronašle informacije o nekom proizvodu. To se u velikoj mjeri odnosi na traženje recenzija proizvoda koje imaju veliku ulogu kod kupovine. Čak 99% žena čita recenzije drugih korisnika, a kod svake druge žene recenzije utječu na odluku o kupovini.

Pri tome 74% žena najvjerodostojnijima smatra recenzije drugih korisnika, 15% blogera, a 12% novinara/stručnjaka internetskih portala.

Ispitanice se prije kupovine informiraju na internetu i čitaju online recenzije prvenstveno za kozmetičke proizvode (83%), zatim za potrošačku elektroniku (69%), kućanske aparate (66%), lijekove i dodatke prehrani (47%) itd.

>>TOP 14 'must have' haljina koje možete kupiti online za manje od 100 kuna

Komentara 3

DA
dangebandi
08:43 11.12.2015.

I sve su deblje

Avatar Koncentriran
Koncentriran
11:03 11.12.2015.

Naručuju one Seks igračke

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije