Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
MARKETING Zagrebačka tvrtka nastavlja nizati uspjehe

Luminus nakon MTV-a i Oscara osvojio i NBA

05.05.2009.
u 17:27

Kreativci iz Luminus Studija ponovno osvajaju, i to ni manje ni više već za finale američke košarke NBA. Njihova špica NBA FINALS 2009 – “LEGACY OF CHAMPIONS” vrtjet će se prije početka svih finalnih utakmica u ovoj sezoni, što znači da će više od 600 milijuna ljudi vidjeti njihov rad.

Riječ je zapravo o adaptaciji špice iz 2006. godine, za što je Luminus Studio prije tri godine dobio sjajne kritike u američkim medijima, ali prije svega bio nagrađen i prestižnom nagradom Sports Emmy. NBA im je stoga i opet dao povjerenje.

Oscar. MTV...
Cijeli projekt, osim audiokomponenti, zvuka i miksa za koji je zadužena AFA, hrvatski je proizvod, pa je jedinstven, originalan i vrlo prepoznatljiv u cijelom svijetu. Ovogodišnje izmjene radio je Kristijan Petrović kao kreativni direktor projekta s dva člana Luminusova 3D tima – Željkom Grgićem i Davorom Habajecom. Cijeli je projekt koordinirao izvršni producent Alen Petković iz Luminus Studija u Los Angelesu.

Tvrtka Luminus Studio djeluje na hrvatskom marketinškom tržištu od 2005. godine, a specijalizirani su za razvoj kreativnih koncepata, TV i video produkcije, vizualnih i specijalnih efekata te kroz kreativnu marketinšku agenciju Luminus Creative i za brendiranje i osmišljavanje marketinških kampanja. Luminus se, čini se, specijalizirao za vrlo atraktivne i najgledanije špice jer radili su špicu za 78. dodjelu filmskih nagrada Oscar, animirani uvod za MTV te NFL i druge.

Animirani uvod
Njihov početak vezan je za uvodnu špicu Microsoftove konferencije Windayse u Hrvatskoj 2002. godine. Potom su MTV radili bez natječaja jer ponuđena konkurentska rješenja drugih kompanija nisu zadovoljila naručitelja. Za lanjski Oscar Luminus Studio, hrvatski kreativni i produkcijski tim, sa sjedištem u Zagrebu i Los Angelesu, osmislio je i proizveo, u suradnji s Američkom filmskom akademijom, animirani uvod nazvan “Oscar City2”.

Klijenti su Luminus Studija uz američki AFA i BLT Communications, Inc, MTV Studios i MTV Films, Disney, Vindija, Metronet, Microsoft, Panasonic, Zagrebačka pivovara i brojni drugi.

Želite prijaviti greške?

Kupnja

Pretplata