Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Zarade džeparac, ali važnije je da u tome uživaju

Antonio (11) i Sara (12) manekenstvom će se baviti samo dok to ne smeta njihovim ocjenama u školi, kažu roditelji.
27. rujna 2010. u 09:00 6 komentara 553 prikaza
fashion kids (1)
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/10

Uzbuđenje je na vrhuncu, ali i trema. Uskoro izlaze pred mnoštvo koje se s fotoaparatima tiska oko modne piste. Nekima je tek četiri, pet godina, pa kad ne prođu cijelu pistu, izmame pljesak razdragane publike.

Trema brzo nestaje

Iako nisu profesionalci, mali manekeni savjesno će odraditi svoj posao.
– Uhvati me trema prije izlaska, kad vidim bljeskanje fotoaparate, ali kad krenem sve je dobro – ozbiljno govori Antonio (11), koji je protekli vikend drugi put nosio modnu reviju Fashion Kids u City Centru One. Možda upravo zbog ozbiljnosti u poslu Antonio je nedavno u Zadru odradio snimanje za reklamu za sladoled.

– Nema tu nekih velikih novaca, čak niti u jačim reklamama kakvu je Antonio snimio. To je njima za džeparac i zabavu – govori Antonijev tata Anđelko Škreblin. Mama Marijana dodaje, pak, da će se Antonio, ali i njegov mlađi brat Andre (6) koji je također prošetao pistom, baviti time dok god ih to bude zanimalo i dok bude sve dobro u školi.

Važne granice

Isti uvjet pred svoju Saru (12) stavlja i Blaženka Repnjak. Dok u školi daje maksimum i ne izostaje s nastave, manekenstvo je u redu. No, granice su neophodne.
– Njoj puno znači dotjerivanje, šminka i odjeća, kao svakoj djevojčici, a posebno posljednjih godinu dana. No, ako se ne radi o reviji, dopustim joj samo sjajilo u nekim prilikama – odlučna je mama, a nasmiješena Sara kazat će kako jedva čeka vrijeme kad će se smjeti šminkati, ali i kako će dotad slušati mamu koja ipak zna najbolje.

Ne misle na zaradu

Manekenstvo je među najmlađima, kako djevojčicama, tako i dječacima, sve popularnije. Kao "plaću" za ove revije mali su mankeni mogli izabrati žele li odjeću koju su nosili ili bon vrijedan 300 kuna. No, ponosnim mališanima to nije pretjerano važno.

– Nije tu ključna zarada. Djeca se druže, to im je zabava, igra, a iz puno primjera znam da tako stječu samopouzdanje. Neka su djeca potpuno drukčija nakon revija. No, ne smije se nikako raditi o pritisku na dijete. Dijete to mora željeti – kazuje Marina Budanko, direktorica dječje modne agencije Fashion Team. U tim godinama, ipak, najvažnija mora biti zabava.

Provala
OPREZA NIKAD DOSTA
Većina provala u domove ostane nerazriješena, lani je samo u Zagrebu bilo gotovo četiri tisuće provalnih krađa

A1 izdvaja za Vas