Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Vjernost se nagrađuje – karticama uštedi i do 20 posto!

Osim u Hrvatskoj, s karticom DM-a možete bodove skupljati i u Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji i Austriji
Objava 01. ožujka 2011. 803 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 3
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • liliZG:

    ........a zaboravili ste na Emmezeta klub karticu, Timberland Loylity card, Froddo Club karticu, Getro friend Card, i sve ostale kartice koje vam izgleda nisu platile za reklamu.......................

    18:11 01. 3. 2011.
  • mikrogrizzly:

    Kartice lojalnosti su uglavnom oblikovane za budale odnosno one koji bi se \"igrali\" s maloprodajnim managerima dotičnih tvrtki. Primjerice, u DM-u su skoro svi šamponi, sapuni i deterdženti s najmanje 30-40 % većom cijenom nego u nekim drugim lancima samoposluga, ... prikaži još! a ponekad su cijene čak i 2x veće (toalet papir, vreće za smeće, zubne paste i dr.). Onda nude kupcima \"ventil\" za ispuh u vidu unutr. trg. marki gdje opet \"kasiraju\" jer to dobavljači rade za njih po stvarno niskim cijenama i još kupca \"hrabre\" s karticama lojalnosti gdje mu također na isteku određenog razdoblja ponude neki artikl po --- ne DM redovnoj, nego inače normalnoj cijeni u drugim samoposlugama, ali nagrade njegovo \"povjerenje\". I još novine pune hvale kako plaćaju blagajnice s 1000 eura mjesečno i 13. i 14. plaća itd. Kako i ne bi kad im se slijeva u trgovine toliko \"budala\" da si ne mogu priuštiti mrzovoljno osoblje kad već imaju tako velike marže i kad su toliko skuplji od drugih. Oni manje kritični uzdižu DM u zvijezde i ne žale ni kn koju tamo ostave, a onda se osramote kod liječnika kad nemaju za participaciju ili kad im ode bojler pa treba platiti servisera. A zašto ne kupuju šampone, sapune, deterdžente i druge artikle na jeftinijim mjestima gdje nije sve tako blještavo pa bi onda možda imali manje prigode i za osramotiti se kasnije... Kartice za lojalne \"budale\" iliti big spenders, kako to vele u SAD koji ne trepnuvši okom pristaju na bilo kakvu cijenu jer su \"uzletjeli\" i samo trpaju u kolica.

    19:58 01. 3. 2011.
  • Deleted user:

    DM je stvarno jedna od najboljih trgovina. Ako se ispravno koristi.... 1. Šamponi, sapuni: su ionako velika prevara, svi imaju štetan sodium laureth sulfate, i zapravo, svi su isti. U DM su njihovi brandovi (nimalo lošiji od razvikanih drugih brandova) ... prikaži još! silno povoljnijij, i ujedno najpovoljniji na tržištu. A tko je tako naivan da plaća razvikani brend, slobodno nek od u Todorića kupiti ga skuplje i imati iskustvo zlostavljane blagajnice za 2500 kn, umjesto ljubazne i sretne blagajnice za 1000eur 2. Ako vam je baš stalo do zdravlja: Jedino u DM možete naći šampone i tekuće sapune BEZ KONZERVANSA (gore navedenog sodium laureth sulfata) i to kao tekući šampon baby love (DM brand) 3. bio/organski proizvodi u DM većinom jeftiniji nego u bio&bio, Mueller je tu dijelom konkurentan Što se tiče ostale kozmetike, to je uglavnom nepotreban porez na \"bedake\", ne bih znao gdje je povoljniji, jer sam izuzet od tog poreza (na bedake). Također ne bih preporučio u DM kupovati sol bez aditiva protiv zgrudnjavanja, jer je u Bio&bio ta sol (i to još iz našeg Nina) povoljnija. I dakako, jedna od kampanji DM-a koju svakako smatram groznom, je ona ljetna za kreme za sunčanje. Nema ništa štetnijeg od krema za sunčanje i deprivacije od D vitamina. O tom ovdje: www.mercola.com I da, toalet-papir je isto bez veze kupit u DM-u, slažem se. Moj favorit tu je Kerum, jer Konzum mi je dno dna, od vlasnika i metoda nadalje.

    10:42 02. 3. 2011.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.