U King Crossu zatvoreno čak osam lokala
Trenutačno kod kupaca najbolje prolazi ono što je besplatno pa su se mnogi centri upustili u velike marketinške kampanje.
Komentari 11
\"...Trenutačno kod kupaca najbolje prolazi ono što je besplatno...\" hahaha... pa to uvijek dobro ide...
Dodješ kupiti hlače u City Centar One, na vratima te doćeka neki od naših čuvenih stilista, npr Neven Ciganović ili Modni Mačak... i odabere ti lačice i ideš u kabinu probat. E, sad me zanima, jel oni idu samnom uu kabinu li ne? da se unaprijed znam veseliti :)
punkufer, slažem se. Ne može i ne smije zaživjeti tvrdnja da veliki uništiše male. Kad nestane malih veliki nema svrhe da postoji jer nema malih da dođu velikom. Tom logikom sam sebe uništava. Veliki su razvijali trgovinu uvozne robe uništavajući domaću proizvodnju. Kad radnici u domaćoj industriji ostanu bez posla kako će mu kupiti uvozni proizvod kad je ostao bez sredstava za život. Pohlepa je čudo ali ona je kratkog daha i na kraju se vraća u gorem obliku onom pohlepniku koji je mislio samo na sebe. Bez susjeda se ne može živjeti, zato budite upitani sa svojim susjedima i počnite se ponovo družiti jer samoća nikkom nije donijela dobra. Kako mali ne mogu živjeti bez velikih isto se odnosi i na velike. Malom je lakše se snaći i početi novi život, ali kad jednom veliki poklekne teško se vraća i posljedice su kud i kamo veće.
Nek podjele sve besplatno i onda nek sve zatvore jer mi itako necemo vise imat love za kupovinu!
Shopping Centar je proizvod suvremenog načina života.Tema koju obrađuju i obrađivat će studije, seminari, časopisi,knjige.......obračajući se svim zainteresiranim učesnicima realizacije jednog Shopping Centra sa aspekta Urbanizma,Arhitekture,Tehnike,Ekonomije,Prava,Psihologije,Socijologije, Pedagogije,Marketinga,Edukacije,Managamenta,Trgovine s ciljem unapređenja Društvenih datosti. Analizirajući bilo koji od realiziranih Shopping Centara u u LIJEPOJ NAŠOJ razvidno je kako su temeljna načela Shopping Centra kao proizvoda suvremenog načina života podređena neselektivnoj, rekao bih , divljoj gadnji, gradnji bez ikakvog logčkog opravdanja,unifornih, svakog šarma pošteđenih poluproizvoda. Daljnji nastavak ovog trenda imati će za posljedicu propadanja tzv. Shopping Centara i naravno, trajnog uništavanja prostora, tako da je Zagreb već sad izgubio dimenziju grada \"po mjeri čovjeka\" .
Ili, će, kakve sam ja sreće, u kabinu samnom neka stilistica.. npr Žuži Jelinek:)
Treba vam pravi urednik, ovu je temu jutros gotovo doslovno onbjavio net.hr
Iako nas slične vijesti svakim danom (ne) iznenađuju, s gradnjom šoping-centara se ne staje. Ovog trenutka austrijska firma SuperNova gradi šoping centar u Buzinu, u Zadru i u Šibeniku. U Šibeniku je Nacional-ov maneken Čović, vlasnik Zagreb Montaže(one koja jee investitor dvaju poslovnih tornjeva u Zg na kojima su naprasno prekinuti radovi) izgradio Dalmare centar kojeg je , jadan, morao ustupiti kamatarima. Zjapi prazan. Otkud Austrijancima interes za gradnju novih centara je doista pitanje. Osim ako odgovor nije praonica mafijaškog kapitala (što je naučena škola profesora Haidera, smaknutog lani).
U svim tkz. šoping centrima uočljivo je , na moje zadovoljstvo, značajan pad broja kupaca. Recimo, sinoć i jutros, u Metrou Zagreb Jankomir, po mojoj ocjeni, ima osamdesetak posto manje kupaca u odnosu na broj kupaca od prije cca 3-4-4 mjeseca. Očito da nabavljačima centra još nije došlo u glavu da narudžbe, barem lako pokvarljive robe, treba otkazati za cca 80 posto. Naime, i običan kupac lako uočava \"krcatost\" odjela sa svježom ribom, sviježim mesom i odjelom zelenjave. Inače, u King-Krosu, valjda se tako zove, već unazad godinu dana, mogao se igrati mali nogomet. Ni tada nije bilo ni kupaca, niti robe. Izgleda da u ovoj krizi jedino dobro prolazi Lidl, koji sa svojim izborom robe i tkz. Lidl kvalitetom masovno privlači umirovljenike. Inače, masovni pomor hrvatskih umirovljenika još se nije uočio. Kad će, ne zna se.
Slažem se u potpunosti s donjim komentarom o \"Metro\" jer sam baš neki dan bio tamo i radile su samo 3-4 blagajne, a kupaca nije bilo u uobičajenom broju. Još nisu shvatili da moraju spuštati cijene, a ne kopirati konkurenciju jer su se oni usredotočili na izmještanje shopping kolica vani, na parkingu, nalik na susjedni i mnogo više posjećen City Center One. Glavnina trgovačkih nevolja (i firmi koje prodaju stanove) je što ni pod razno ne bi spuštali cijene, a onda se čudom ne mogu načuditi što prodaja pada iz mjeseca u mjesec. Kupci nemaju više one pomamne strasti za kupovanjem jer je mnogima za vrat sjela banka zbog minusa ili imaju noćne more s kreditnim karticama, a vremena su se definitivno promijenila na gore. Iako, bojim se, dno je za očekivati jesenas kad ljeto dodatno isprazni novčanike...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nadam se da će svi propasti i pozatvarati se. Hrvatska od trgovačkih centara nema baš nikakve koristi. Svi su u vlasništvu stranaca koji nam prodaju stranu robu, a zaradu izvlače u strane zemlje. Broj radnih mjesta koja su dali Hrvatimama je puno manje nego što ih je izgubljeno kada su se zatvarali male, hrvatske i obiteljske trgovine.