Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Ovo će vas dirnuti do suza! Kroz koji ulaz biste vi prošle?

Dove je u kampanji stvarne ljepote napravio još jednu u nizu reklama. Na ulaze zgrade postavili su dva napisa: iznad jednog piše "prosječna", a iznad drugog "prekrasna"
09. travnja 2015. u 10:00 12 komentara 30815 prikaza
dove beauty
Foto: Screenshot
Pogledajte galeriju 1/2

Ako ste iole osjetljivi, ne biste trebali gledati reklame za Dove. Obični brend hidratantnog sapuna proslavio se količinom emocionalne manipulacije u reklamama namijenjenima često ranjivim ženama.

Nakon niza reklama, objavili su najnoviju u svojoj kampanji stvarne ljepote. Na ulaze zgrade postavili su dva napisa: iznad jednog piše "prosječna", a iznad drugog "prekrasna".

Žene moraju izabrati kroz koji ulaz će ući u zgradu. Velika većina ulazi kroz vrata koja poručuju da su prosječne. Iako ne želite, postanete dirnuti. Najnovija reklama poručuje #choosebeutiful, a dio je kampanje "Real Beauty", koju Dove promovira više od desetljeća. Marketinški trik spojen s pravim ciljem ne može se ne odobravati, osjećali se mi izmanipulirani ili ne. Kroz koja biste vrata vi ušle?

>>Žene cijelog svijeta shvaćaju da je biti lijepa njihova osobna snaga i svakodnevni odabir

>>Tatjana Šarić zvijezda je nove Dove Fashion.hr kampanje

Financije
Ja sam PMP
Znate li što je PMP i zašto se u svijetu smatra zlatnim standardom?
  • liliZG:

    Gluplju reklamu u životu nisam vidjela, ako su mislili postići da se žene osjećaju bolje poptuno su fulali, ja osobno ne bi vjerojatno niti primjetila natpise iznad vrata , al to sam ja...nevažen natpise ne primječujem.

  • jdoranic:

    "beutiful", naravno! osoba treba imati samopoštovanja. a Dove radi glupe reklame - kao one s debelim ženama, kakva ni jedna ne bi htjela biti. svaki puta kad vidim neki njihov proizvod na policama sjetim se toga i zaobiđem ih velikom luku...

  • chemica:

    Psihopat bi svakako odabrao vrata iznad kojih piše da je najljepši na svijetu. I? Fakat stupidna reklama.