Raspakirani artikli kao zaštita od krađa
Trgovci ne mogu gledati u svim kupcima lopove, smatra Tomislav Lončar iz Udruge potrošača
Komentari 2
Članci ovog tipa u novinama su uvijek pisani iz perspektive \"nadasve poštenog kupca\". U stvarnosti ima puno dugoprstića i nije ni čudo da se trgovci nastoje zaštititi kad se zna da vrijednost ukradenog dosegne i 2 % dnevnog prometa. Ali, nevezano uz problematiku zaštite robe od krađa - zar nije paradoksalno da tek kad vrijednost ukradenog ide iznad 1000 kn, slijedi gonjenje po službenoj dužnosti. Zamislite da ste trgovac i da vam nekoliko puta drpnu nešto preko 1000 kn i tko to može izdržati na duge staze uz sve znane troškove koje trgovci imaju oko prostora, uposlenih, zahtjeva za sanitarnim normama itd. Ako je vrijednost ukradenog ispod 1000 kn onda u praksi ništa jer se ne isplati trgovcu platiti nekoliko puta više od štete odvjetnika i goniti ga po privatnoj liniji pred sudom. U slučaju stranih državljana koji nešto drpnu u našim trgovinama ni to nije put kojim je pametno krenuti jer strancu nije ni moguće uručiti sudski poziv odnosno to bi trebalo preko MVPEI i onda nema posljedica ukoliko se ne odazove. Nije ni trgovcima lako i ne čudi što čak i jeftine trgovine imaju zaštitare.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Opisanu neugodnost 2 puta sam iskusila u Varteksu na Trgu, prodavacice su jednom zaboravile ponistiti zujalicu iz Liscine kosulje a jednom iz Fossilovog novcanika. Ne zelite ni znati koji me neugodnjak prao kad je pocelo pistati valjda do Cvjetnog a zastitar me smirivao objasnjavajuci kako im se to cesto dogadja. Neka tuke na blagajni drugi put vise paze.