Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Pogledajte limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida

Svjetski poznati domaći proizvođači automobila i nakita spojili su naizgled nespojivo te predstavili limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida
26. veljače 2018. u 15:19 1 komentara 606 prikaza
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Pogledajte galeriju 1/6

Iako na prvi pogled nemaju puno toga zajedničkog, jedna zanimljiva suradnja pokazala je da za maštu i poslovne mogućnosti uistinu ne postoje granice! Dva iznimno uspješna hrvatska brenda ovih su dana predstavila prelijepo izrađen nakit koji će zasigurno osvojiti brojne obožavatelje i obožavateljice inovacija u industriji limenih ljubimaca, u kojoj je posljednjih godina sve više zastupljena tvrtka Rimac Automobili.

Stilski besprijekoran nakit po neodoljivo niskim cijenama u novoj kolekciji srebrnarnica Argentum PROMO Pletivo i nakit nikada nije bilo jednostavnije kombinirati

„Veseli nas suradnja s Borboletom kao hrvatskim brendom nakita koji je također postigao svjetski uspjeh. Drago nam je što će naše zaposlenice, klijentice i fanovi dobiti priliku nositi djelić Rimac brenda u obliku decentnog komada nakita“ – poručila je  voditeljica marketinga i komunikacija u Rimac Automobilima Marta Longin.

Narukvice od srebra i pleksiglasa na svilenom koncu, po uzoru na Borboletin ručno izrađen nakit od konca koji je proteklih godina osvojio domaće i svjetske trendseterice te elegantni privjesci za ključeve premijerno će biti predstavljeni na Ženevskom autosalonu. Na ovom događanju, koje iz godine u godinu tijekom ožujka na jednom mjestu okuplja tisuće posjetitelja, kao i sadašnjih i budućih poslovnih partnera,  bit će prvi put predstavljen i novi model Rimac električnog super sportskog automobila.

Borboleta nakit
1 / 6
Borboleta nakit

„Ponosni smo na suradnju s Rimac Automobilima kao jednom od najuspješnijih hrvatskih tvrtki u svijetu te što smo zajedničkim idejama došli do vizije idelnog komada nakita za svaku ljubiteljicu Rimac automobila, kao i zaigranog, a opet decentnog privjeska za ključeve namijenjenog muškom dijelu publike. Također nas veseli što ce Rimac Borboletu predstaviti u Ženevi kao dio ponude promotivnih proizvoda, tržištu inače namijenjenom isključivo automobilskoj industriji“ – izjavila je voditeljica specijalnih projekata u Borboleti Lejla Šertović.

Ovo nije prvi zajednički projekt za Borboletu, koja se do sada s uspjehom okušala u radu s portalom Buro 24/7 te tvrtkom Coca Cola. 

Zlatarnica Zaks PROMO Ljubav okrunjena savršenim komadima nakita Nećemo proizvoditi aute za šire mase, no mnogi će takvi automobili drugih proizvođača sadržavati naše komponente, kaže Rimac Novi logo i novi projekt Rimac na sajam u Ženevu ide s potpuno novom jurilicom Mate Rimac Što to sprema? Mate Rimac ostavio zagonetni post: Ovaj tjedan ući će u udžbenike iz povijesti
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj