Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Počinje borba zabavom, popustima i nagradama

Bio novi centar konkurencija ili ne, trgovci su svjesni da kupci žele vidjeti novo mjesto u gradu
04. studenoga 2010. u 08:00 0 komentara 1 prikaza
\'05.10.2010., Laniste, Zagreb - Radovi na izgradnj novog shoping centra Arena Centar u zavrsnoj su fazi. Photo: Borna Filic/PIXSELL\'
Foto: Borna Filić/Pixsell

Avenue Mall, Garden Mall, City Center One, Westgate, Arena centar... Broj trgovačkih centara iz godine u godinu raste, unatoč sve praznijim novčanicima građana. Mjesta ima za sve, smatraju stručnjaci, a istraživanja pokazuju kako je u Hrvatskoj i dalje manje četvornih metara trgovačkog prostora po stanovniku nego u drugim zemljama (prosjek u EU je 192 m² trgovačkog prostora na 1000 stanovnika, a u Hrvatskoj taj broj iznosi oko 147 m² na 1000 stanovnika). Otvaranje novog trgovačkog centra, Arena centra, uznemirilo je duhove i ponovno u prvi plan stavilo žestoku borbu za svakog kupca, ali i najobičnijeg posjetitelja koji u centre dolazi samo u šetnju ili pak popiti kavu. I dok “stariji” centri novog trgovačkog diva doživljavaju kao konkurenciju te ovog vikenda (u vrijeme otvaranja Arena centra) pripremaju brojna iznenađenja za svoje kupce, drugi su prilično ravnodušni. 

Svi žele vidjeti novi centar 

– Nakon otvaranja novog centra, ne očekujemo smanjenje broja posjetitelja, jer su se od našeg otvaranja pojavili i drugi trgovački centri, a Garden Mall je uspješno zadržao svoje posjetitelje. Dolazak konkurencije pozdravljamo, a na nama je da kontinuirano pružamo kvalitetnu uslugu – ističu iz Garden Malla. 

Westgate cijeli mjesec slavi svoj prvi rođendan, među ostalim, i velikom nagradnom igrom u kojoj dijele auto, a otvaraju i novouređenu igraonicu Kids World. 

– Hrvatska je veliko tržište. Potencijal još nije iscrpljen. Kupac traži centar koji najbolje odgovara njegovim potrebama. S dolaskom novih centara na tržište, uvijek dolazi do određenog preslagivanja, odnosno do određenih promjena u navikama i frekvenciji posjetitelja. Posve je logično da će kupci htjeti posjetiti novootvoreni centar, no vratit će se onom u kojem se osjećaju najugodnije i smatraju da nudi najbolju ponudu – kažu iz Westgatea. 

“Oružje” kojim će se Avenue Mall ovog vikenda boriti su PC igrice za posjetitelje koji će moći naučiti i osnove profesionalnog veslanja. 

– Drugi poslovni subjekt unutar iste industrije prema pravilima predstavlja konkurenciju. No, Avenue Mall je svojevrstan “dnevni boravak” Novog Zagreba te je postao socijalni punkt, mjesto gdje se ljudi susreću, namjerno ili slučajno. Upravo je taj socijalni element ono što Avenue Mall znatno izdvaja od drugih centara koji se zapravo svi nalaze na gradskoj periferiji – zadovoljni su u Avenue Mallu. 

Popusti za otvorenje 

Trgovine smještene u Arena centru kupce će dočekati brojim popustima i iznenađenjima. Velika većina tih trgovina koje prostore imaju i u drugim centrima ondje neće zakinuti kupce, nudit će iste popuste. 

Najveći su aduti novog centra GAP, Zara Home, ali i švedski div H&M, čiji je dolazak najavljen za proljeće iduće godine.

Hrvatski rukometni savez
RUKOMETNO LUDILO
Ajmo Kauboji! Kompletan vodič za praćenje utakmica rukometne reprezentacije
Business brunch: Must have vodič za hrvatske biznismene
Slasni zalogaji
Business brunch: Must have vodič za hrvatske biznismene
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.