Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Nenametljiva jednostavnost druge kolekcije urbanog streetwear branda CHYPKA

Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno moćan i upečatljiv, potpis ovog branda, iako u sebi nosi elemente hrvatske kulture, lako prelazi i granicu te je u kratkom roku zabilježio i sjajan poslovni uspjeh.
28. prosinca 2016. u 11:31 0 komentara 399 prikaza
Chypka moda
Foto: PR FOTO
Pogledajte galeriju 1/7

Urbani streetwear brand CHYPKA, koji je svojim prvim predstavljanjem izazvao veliku pažnju medija i modnih zaljubljenika, u sklopu showroom concept Fashion Week Zagreb/Cro a Portera i C3 Projekt Koncepta prikazao je svoju drugu kolekciju.

Spajanjem jednostavnih i funkcionalnih komada odjeće za svaki dan te tradicionalnih ručno rađenih motiva domaće čipke, Nikola Zorotović i Tadija Glasnović, dvojac iza branda CHYPKA, stvorio je jedinstven i autentičan modni proizvod.

Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno moćan i upečatljiv, potpis ovog branda, iako u sebi nosi elemente hrvatske kulture, lako prelazi i granicu te je u kratkom roku zabilježio i sjajan poslovni uspjeh.

Chypka moda | Autor : PR FOTO Foto: PR FOTO

Svojom novom kolekcijom, nastavlja dosljednost u potpisu koji odiše nenametljivom jednostavnošću u par osnovnih modela, no svaki komad za sebe kao da ima kultne osobine koje rado odijevaju brojne poznate osobe, sportaši i pobornici urbanog street styla.

>>Milenijci ne mare za visoku modu, preferiraju diskontne lance i masovne robne marke

Otkriva astrologinja
Nikada nisu zadovoljni: Ovi horoskopski znakovi prigovaraju i za najmanje sitnice
SPAR i INTERSPAR
Kupujmo domaće
Kako uopće prepoznati je li domaće zbilja domaće, te zašto uopće kupovati domaće proizvode? Donosimo odgovore na pitanja
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.