Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Neispravan namještaj kupljen na sniženju može se zamijeniti

Prošli tjedan na sniženju sam kupila jedan ležaj. Nismo mogli sastaviti ležaj jer su rupe na njemu premalene
11. lipnja 2011. u 15:25 0 komentara 9 prikaza
šoping
Foto: Photos.com

Pitanje:

Prošli tjedan na sniženju sam kupila jedan ležaj. U subotu su mi ga dostavili iz trgovine u stan u Malešnicu. Nismo mogli sastaviti ležaj jer su rupe na njemu premalene, loše je napravljeno. Gospođa u trgovini rekla mi je da proširimo te rupe. Zanima me imam li pravo na zamjenu ležaja, pita čitateljica iz Zagreba. 

Odgovor:

Apsolutno imate pravo na zamjenu. Ako ne možete sklopiti namještaj prema nacrtima koji dolaze s njime u paketu, a trgovkinja kaže da proširite rupe na ležaju, to se već naziva zavaravanjem kupca. To znači da ni ne možete dobiti proizvod koji ste kupili i platili. Osobito ako u nacrtima prema kojima se sastavlja ležaj nigdje ne piše da rupe treba proširiti. Odmah tražite zamjenu proizvoda i pri tome tražite da su upute koje dolaze uz to uporabljive. Inače, zamijeniti se može bilo koji proizvod koji ste kupili na sniženju ili rasprodaji, odgovara Ilija Rkman iz društva Potrošač. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, ako trgovac prodaje proizvod koji ima grešku, takav proizvod mora fizički odvojiti od ostalih i jasno, vidljivo i čitljivo obilježiti na proizvodu da je riječ o prodaji proizvoda s greškom te upoznati potrošača s time u čemu se sastoji greška na proizvodu.

HOTEL ZDILAR
Restoran iz Imotskog zabranio ulaz SDP-ovcima
UHVATI BIORITAM
Koji kronotip posjedujete? Upoznajte se s ovim unutarnjim satom koji trebate slušati
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.