Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Nataša Janjić Lokas - Jedan obični sivi T-shirt i bezbroj modnih kombinacija

U suradnji s Dreftom koji čuva boju i oblik odjeće, glavnim pokroviteljem DFWZ-a, Nataša je snimila modni editorijal.
30. travnja 2014. u 13:53 0 komentara 2208 prikaza
Nataša Janjić Lokas
Foto: PR
Pogledajte galeriju 1/3

Osim što redovito oduševljava svojim kazališnim i filmskim ulogama, nagrađivana glumica Nataša Janjić Lokas redovito plijeni pažnju javnosti i najzahtjevnijih modnih autoriteta i svojim odjevnim kombinacijama.

Ususret Dreft Fashion Weeku Zagreb Nataša je snimila editorijal u kojem je otkrila bez kojeg komada odjeće ne može zamisliti svoje modne kombinacije.

Kao i svakoj ženi, tesko mi je riješiti se omiljenih krpica, dugo ostajem vezana za pojedine komade odjeće u ormaru

Nataša je na snimanje za kampanju Drefta stigla sa svojim omiljenim T-shirtom iz predstave „Adio kauboju“. Slobodno i maštovito kombinirala ga je uz nekoliko lookova:

- Volim se osjećati nesputano i kreativno. Ako je preda mnom miran dan odlično se osjećam u neobaveznom jeansu, ako je u pitanju posebni izazov – atmosferu pobjeđujem odjećom u bojama, a ako je u pitanju glam event biram elegantnije linije i ženstvene krojeve.

Kao i svakoj ženi, tesko mi je riješiti se omiljenih krpica, dugo ostajem vezana za pojedine komade odjeće u ormaru pa mi je važno da su uvijek isti, da ne gube oblik ili boje s vremenom. Zato i koristim Dreft koji savršeno čuva odjeću.

Nataša Janjić Lokas | Autor : PR Foto: PR

Često naginjem kombinacijama sa sivim T-shirtom iz predstave „Adio kauboju“ uz kojeg me vežu jako lijepe uspomene. Sam pogled na taj IT komad vraća me u rodni Split, podsjeća na divne suradnike, moju ulogu Ruzinave i ljetni festival te godine, vrijednost koju on ima jednostavno nema cijenu. Ne postoji dresscode uz kojeg ga ne mogu iskombinirati, otkrila je Nataša Janjić Lokas.

Dreft je kao zaštitnik boja i oblika odjeće omogućio snimanje editorijala u kojem je omiljeni T-shirt Nataše Janjić Lokas pronašao svoje mjesto u nekoliko modnih kombinacija. Nataša nam je odgovorila i na još nekoliko pitanja o njezinim modnim afinitetima:

Haljine ili traperice?

- Haljina je uvijek moj favorit.

Jednobojna ili šarena odjeća?

- Volim boje. Šareno!

Hrvatska ili inozemna dizajnerska imena?

- Podupirem, jako volim i često nosim upravo hrvatske dizajnere.

Dreft godinama podupire i prati hrvatsku modnu scenu. Glavni je sponzor jedinog međunarodnog modnog događaja u Hrvatskoj, Dreft Fashion Weeka Zagreb (DFWZ), utemeljitelj je natječaja Dreft Next Generation u kojem podupire i pomaže mladim, talentiranim i obrazovanim osobama u pripremi i izlaganju njihove prve kolekcije.

Dreft je organizirao stručna predavanja studentima modnog dizajna, surađivao s hrvatskim modnim dizajnerima, a predstavioje i suradnju koja dotiče povijest, sadašnjost i budućnost - suradnju s radnicama bivše tvornice Kamensko.

>>Nage ljepotice u ulozi modnih dizajnerskih skica kao najava za DFWZ

>>Neodoljiva Nataša Janjić Lokas talent je predala u službu mode

Nataša Janjić Lokas | Autor : PR Foto: PR

- Pored snimanja editorijala glumice Nataše Janjić Lokas, Dreft je pružio potporu pobjednicama natječaja za mlade dizajnere Dreft Next Generation. San mlade Sare Lončarić Dreft je tako pretvorio u stvarnost i omogućio da njezine skicirane ideje po prvi put pronađu put do publike Dreft Fashion Weeka Zagreb dok su prošlogodišnje pobjednice Kralj&Krajina već pronašle put prema međunarodnoj modnoj sceni.

S obzirom da Dreft čuva oblik i boju odjeće, pozivamo sve posjetitelje DWFZ-a da prije i poslije modnih revija posjete Dreftov corner na kojem će biti u prilici od najznačajnijih modnih aktera u Hrvatskoj doznati više o modi i načinima pravilne njege omiljenih modnih krpica. Svoje su gostovanje u Dreftovom corneru potvrdili brojni stilisti, modni urednici, dizajneri, make-up artisti i priznati frizeri, najavila je Katarina Štimac ispred Drefta i tvrtke P&G.

Dreft je glavni sponzor Fashion Weeka Zagreb koji će biti održan od 7. do 9. svibnja 2014. u Hypo Centru, Zagreb.

Nataša Janjić Lokas | Autor : PR Foto: PR

ACI Marine
Nautički turizam
Stigle megajahte - u hrvatske marine se u pet dana privezalo 55 jahti dužine između 24 i 180 metara

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.