Naslovnica Lifestyle Putovanja

Naš najljepši otočni Advent veći je nego ikad dosad

Ivana Matušan, direktorica Turističke zajednice Grada Raba
26. studenoga 2018. u 09:21 0 komentara 208 prikaza
Grad Rab, Ivana Matušan
Foto: Nel Pavletić/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/7

Grad Rab lani je zabilježio dvomilijuntno noćenje 12 dana ranije od očekivanog. Lanjska je sezona bila rekordna po broju dolazaka i noćenja gostiju. S obzirom na specifičnosti života i turizma na otoku, Rabljani su uspjeli produljiti sezonu i brendirati svoje turističke atrakcije, poput originalne i atraktivne Rabske fjere. Toj je manifestaciji, po atraktivnosti i interesu gostiju, uz bok stao i Advent na Rabu koji će ove godine doživjeti svoje četvrto izdanje. O ovogodišnjim turističkim rezultatima i nadolazećoj blagdanskoj manifestaciji, razgovarali smo s direktoricom Turističke zajednice Grada Raba Ivanom Matušan.

Grad Rab, Ivana Matušan | Autor : Petar Lupić Foto: Petar Lupić

Prošla vam je turistička godina, prema rezultatima, bila rekordna. Kakvi su ovogodišnji turistički rezultati na Rabu?
Možemo biti izuzetno zadovoljni. Grad Rab je u prvih devet mjeseci sveukupno ostvario 1.436.298 noćenja, ostvarivši i milijunto noćenje na području grada Raba jedan dan ranije nego lani. Sezona je ostvarena gotovo na razini rekordne lanjske, ali ipak s 1% više noćenja, a  još uvijek nije gotova. Osobno me izuzetno razveselila predsezona, naime, grad Rab je u prvih pet mjeseci ostvario rast u noćenjima za čak 43% više nego lani, a samo u svibnju smo ostvarili čak 66% noćenja više nego lani. Vjerujem da nas očekuje i zanimljiv turistički prosinac.  Za ovaj Advent očekujemo čak četiri otvorena hotela,dok je lani radio samo jedan, a sigurna sam da će čitav niz naših vrijednih privatnih iznajmljivača otvoriti svoje kapacitete za sve turiste koji žele doživjeti poseban otočni Advent. 

Kako na otoku produljujete sezonu?
Važno je napomenuti kako među zadaćama svake turističke zajednice, prednjače one promotivne, kako bi što više turista privukli u našu destinaciju, ali je iznimno važan i rad na poboljšanju uvjeta za boravak turista u destinaciji te iniciranja novih turističkih proizvoda, čega smo se zdušno primili. Naime, od Najljepšeg otočnog Adventa prošlu zimu, kojim smo zakoračili u 2018. godinu, preko Uskrsa na Rabu, Mjeseca šparoga, bike utrke  „4 islands“, Mjeseca otočne janjetine, bike utrke BIG 4 MTB, manifestacije „Kantuni“, „Jardin festa“, nezaobilazne Rabske fjere, Treking lige, Underwater Photo Marathon Cupa te Kupa Hrvatske u podvodnom fotografiranju i nezaobilazne „Kanate“ kojom smo 30. rujna ispratili turističku sezonu, s našim partnerima, Gradom Rabom i Pučkim otvorenim učilištem Rab, radimo na stvaranju novih turističkih proizvoda i motiva dolazaka. Tu još uvijek prednjači Rabska fjera, međutim, u eri aktivnog odmora Rab itekako ima što ponuditi, a to potvrđuju dva kompletno nova projekta koja su započela ove godine - Big 4 MTB bike utrka te Underwater Photo Marathon Cup. Zajedničkim snagama obogaćujemo svakodnevicu našeg lokalnog stanovništva, ali i stvaramo nove motive dolaska u destinaciju.

Grad Rab, Ivana Matušan | Autor : Petar Lupić Foto: Petar Lupić

Kako je Rabska fjera utjecala na brendiranje Raba kao destinacije? Gdje je Rab danas na globalnoj turističkoj mapi?
Rabska fjera dio je grada Raba, ona je neraskidiva s poimanjem grada kao turističke destinacije, ali i kao kulturnog središta samog otoka. Ona ima povijesno utemeljenje na kojem i danas počivaju temelji rapske povijesti. Ne postoji ni približno sličan projekt u Hrvatskoj i regiji te sam izuzetno ponosna na postignut nivo kvalitete i naravno, na laskavu titulu Turističkog događaja godine 2018. kojeg je ponijela na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma na Hvaru. Važno je spomenuti i da je ovogodišnji Underdog 2018., pseći maraton održan u kolovozu, bio odlično popraćen, između ostalog i od strane agencije Reuters te je tako Rab bio deveta vijest u svijetu. Sa svim našim projektima, manifestacijama i pristupom prema turizmu, trudimo se biti jedinstveni, inovativni i privlačni. Vjerujem da imamo još prostora za napredak, ali i da se dosadašnji trud svih dionika rapskog turizma itekako vidi.

U kojim sve segmentima još vidite prostor za unaprjeđivanje vašeg turističkog proizvoda?
Moram napomenuti kako će me uvijek veseliti bolji rezultat u pred i posezoni, kakvu situaciju imamo u ovoj turističkoj godini. Veseli i najava novog vala investicija u hotelske kapacitete, a proces repozicioniranja našeg „otoka sreće“ u punom je jeku. Upravo tu vidim prostor za kvalitetni rast našeg turističkog proizvoda.Primjerice, grad Rab će u 2019. godini ponijeti laskavu titulu European Island of Sport 2019., Europskog otoka sporta.

Grad Rab, Ivana Matušan | Autor : Petar Lupić Foto: Petar Lupić

Kakav će biti ovogodišnji Advent na Rabu?
Najljepši otočni Advent, četvrti po redu, bit će dosad najsadržajniji, najinteresantniji i najveći. Širimo se na čak dva gradska trga i dva prekrasna gradska parka. Advent sve više postaje motivom dolaska u destinaciju u zimskim mjesecima. Ovogodišnji donosi najviše otvorenog kapaciteta u smještaju otkad je započeo ovaj projekt, što znači i veći broj turista. Ukratko, očekuju nas brojni zabavni programi, klizalište i ostala ponuda za naše najmlađe te doživljaj božićno  - novogodišnje čarolije odmah uz more, a sve to započinje već 1.12., uz odličan program kako za naše najmlađe, tako i za nas malo starije.

Uber
Usluga prijevoza
Ispovijesti sa stražnjih sjedala: Aplikacija koja nam je spasila glavu
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.