Naslovnica Lifestyle Putovanja

Na sajmu Place2Go predstavit će se i nove egzotične destinacije

Publici će se predstaviti i već 'stari' izlagači, poput Indonezije, Indije, Kanade, Italije, Mađarske, Češke, Tunisa, Turske i drugi iz ukupno 21 zemlje, dok će iz Hrvatske ove godine biti nešto malo više od 80 izlagača, a Domanovac kaže da bi voljela da ih je više.
05. ožujka 2018. u 15:16 0 komentara 192 prikaza
Place2go sajam 2014
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Sedmi međunarodni turistički sajam Place2Go od 16. do 18. ožujka u zagrebačku Arenu dovodi oko 180 izlagača iz Hrvatske i svijeta, među kojima i egzotične destinacije - Sejšele, Tanzaniju i Obalu Bjelokosti, koje se prvi put predstavljaju hrvatskoj publici, najavili su organizatori na konferenciji za medije.

Bled i Bledsko jezero Novi zakon Loša vijest za turiste koji putuju u Sloveniju

Organizatori sajma Place2Go su Damjana Domanovac i njezin tim, koji izdaju i istoimeni magazin Place2Go. Sve je krenulo prije sedam godina kao privatna inicijativa, koja je, kako je kazala direktorica sajma Domanovac, naišla na razumijevanje i podršku Grada Zagreba, zagrebačke turističke zajednice te brojnih partnera, među kojima je jedan od većih predstavništvo Turkish Airlinesa u Hrvatskoj.

"Prošlogodišnji sajam posjetilo je u zagrebačkoj Areni oko 15 tisuća ljudi te se nadamo da će ih sličan broj doći i ove godine, kada imamo najjači sajam do sada. Osim novih destinacija koje će se prvi put predstaviti Hrvatskoj, novost je i što je prvi dan sajma, petak, 16. ožujka rezerviran za B2B ili poslovne razgovore i susrete, dok su ostali dani otvoreni za široku publiku", istaknula je Domanovac, dodajući da i ove godine za publiku planiraju razne atraktivne sadržaje, radionice, panele, gostovanja putopisaca i blogera te drugo.

Publici će se predstaviti i već 'stari' izlagači, poput Indonezije, Indije, Kanade, Italije, Mađarske, Češke, Tunisa, Turske i drugi iz ukupno 21 zemlje, dok će iz Hrvatske ove godine biti nešto malo više od 80 izlagača, a Domanovac kaže da bi voljela da ih je više. 

"Velika nam je želja da na sajmu predstavimo još više hrvatskih destinacija, jer u zemlji ima još puno neistraženih i za mnoge nepoznatih ljepota. To je i jedan od razloga zašto je ulaz na sajam besplatan, kao i to što želimo da što više ljudi dođe i pogleda što se nudi za putovanja po Hrvatskoj i svijetu, a financijsku konstrukciju zatvorimo s najmom štandova i od sponzora", poručila je Domanovac.

Podršku sajmu dale su i zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Jelena Pavičić Vukičević te direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld, koje su istaknule važnost toga sajma za turističku posjećenost Zagreba, ali i stoga što pokazuje što su turistički profesionalci sposobni organizirati.

Zadovoljstvo dugogodišnjom suradnjom izrazio je i direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku Uğur Cantimur, naglasivši da je sajam Place2Go idealna platforma za predstavljanje njihove mreže letova i usluga. 

Kristjan Staničić PROMO Hrvatska turistička zajednica: 6,5 milijuna kuna za potpore događanjima u 2018. godini putovanje, zračna luka Troše po 1200 eura Nijemci u 2017. putovali najviše u zadnjih deset godina i više trošili Gari Capelli Ministar Capelli: Michelinove zvjezdice poticaj za imidž Hrvatske kao prepoznatljive gourmet destinacije
ar
Nova kolekcija
Otkrijte poklone koji će izmamiti osmijeh na lice svake žene

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.