Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Miss7 uskoro slavi svoj prvi rođendan!

Tjedni angažman od 800.000 lajkova, shareova i komentara po objavama te tjedni doseg od 1.500.000 osoba po Facebook objavama dodatno potvrđuje vodeću poziciju miss7 na društvenim mrežama i obostranu komunikaciju s publikom.
01. lipnja 2018. u 08:55 183 prikaza
Miss7
Foto: Miss7

U prvih godinu dana otkako se pojavio na tržištu, miss7 je uspješno sklapao mnoga prijateljstva - s brojnim klijentima i poslovnim partnerima, ali i publikom koja prati u stopu. U čemu je tajna? Sadržaj miss7 omiljen je među milenijalkama, a kreiraju ga novinarke milenijalke koje svoje čitateljice savjetuju, dijele im iskustva iz prve ruke, ruše tabue te za njih imaju ulogu prijateljice kojoj vjeruju.

#1 ženski brand na tržištu
Ovo je titula koju je multimedijalni brend miss7 uspio ponijeti i prije svog prvog rođendana. Najposjećeniji je ženski portal na tržištu s 1.511.616 posjetitelja mjesečno, a uspješna social first strategija osigurala je miss7 preko 245.000 Facebook fanova i engagement rate od čak 6.5%*!

Tjedni angažman od 800.000 lajkova, shareova i komentara po objavama te tjedni doseg od 1.500.000 osoba po Facebook objavama dodatno potvrđuje vodeću poziciju miss7 na društvenim mrežama i obostranu komunikaciju s publikom.

Format koji milenijalci o b o ž a v a j u!
Iza miss MIND native teama brojne su sjajne priče koje su osmislili i producirali kroz kreativna native rješenja. Svako je rješenje na jedinstven način prilagođeno i uspjelo se ispričati priču svakog proizvoda.

Kako bi još bolje upoznao svoje čitateljice, njihove interese i navike konzumacije sadržaja, miss7 je s IPSOSOM početkom 2018-te proveo prvo sveobuhvatno istraživanje u Hrvatskoj: The millennial girl made in Croatia. I da, upravo je ovim istraživanjem dokazano da je native oglašavanje najbolje prihvaćeno kod milenijalsa.

Kvalitetan rad prate i svjetska priznanja
Osim domaćim, svoje police u prvoj godini miss7 je uspio popuniti i prestižnim globalnim priznanjem. WAN-IFRA, jedno od naprestižnijih globalnih udruženja medija, dodijelilo je posebno priznanje kampanji #jatotako kao najboljoj digitalnoj marketinškoj kampanji.

Na europskoj sceni, miss7 ubrojio se među finaliste Digiday Media Awards Europe za najbolji novi brend te INMA finale za najbolji brend koji kreira novi segment publike

*Izvor podataka: Google Analytics 04/2018, FB Insight 05/2018

Lesnina roštilj
PROLJETNE RADOSTI
Došlo je proljeće, a mi smo se uputili u potragu za novim roštiljem

A1 izdvaja za Vas