Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Kupce mame pjenušcem i besplatnim tretmanima za tijelo

Besplatno parkiranje, darovi, sniženja i uljepšavanje tijela nude se posjetiteljima trgovačkih centara u vrijeme krize.
20. travnja 2010. u 11:10 1 komentara 6 prikaza
Westgate
Foto: Boris Ščitar/Pixsell

Recept za preživljavanje u recesiji, bar ako se pita trgovce, vrlo je jasan: prolazi sve što je besplatno, sniženo ili jako jeftino! Trik koji uspješno privlači kupce prvi je otkrio najveći trgovački centar u Hrvata - Westgate. Besplatni tretmani ljepote - manikura i solarij povećali su im broj posjetitelja pa će u ponudi ostati sve do kraja 2010. godine, a kako i priznaju u tom centru, akcije i pogodnosti za kupce pokrenute su radi povećanja broja posjetitelja.

Ni drugi trgovački centri nisu čekali predugo. Među posljednjima u akciju je krenuo i salon namještaja Kika. Kako je trgovina namještajem u Hrvatskoj na koljenima, Kika, koja se još i dobro drži, organizira "lady days" gdje sve dame očekuje čaša pjenušca, promotivno šminkanje, savjetovanje o ljepoti, njega ruku i noktiju, savjetovanje o prehrani, ali i 10 posto popusta na sav asortiman. City Center One već više od mjesec dana nudi svojim kupcima mogućnost kupovanja s profesionalnim stilistom i to - potpuno besplatno.

Optike Ghetaldus mame kupce besplatnim dioptrijskim okvirima ili kontaktnim lećama, a Optike Monokl imaju akciju u kojoj nude 300 kuna popusta. Garden Mall je pak uveo i svoju šoping-karticu koja jamči kupnju uz brojne popuste.

krađa
Uhvaćen na djelu
Postavio kameru kako bi otkrio tko mu krade stvari iz ulaza, ali ovog lopova nije očekivao
PET FAZA SNA
Jeste li se ikad zapitali zašto spavate više od osam sati, a nenaspavani ste?