Naslovnica Lifestyle

Kupce mame pjenušcem i besplatnim tretmanima za tijelo

Besplatno parkiranje, darovi, sniženja i uljepšavanje tijela nude se posjetiteljima trgovačkih centara u vrijeme krize.
20. travnja 2010. u 11:10 1 komentara 4 prikaza
Westgate
Foto: Boris Ščitar/Pixsell

Recept za preživljavanje u recesiji, bar ako se pita trgovce, vrlo je jasan: prolazi sve što je besplatno, sniženo ili jako jeftino! Trik koji uspješno privlači kupce prvi je otkrio najveći trgovački centar u Hrvata - Westgate. Besplatni tretmani ljepote - manikura i solarij povećali su im broj posjetitelja pa će u ponudi ostati sve do kraja 2010. godine, a kako i priznaju u tom centru, akcije i pogodnosti za kupce pokrenute su radi povećanja broja posjetitelja.

Ni drugi trgovački centri nisu čekali predugo. Među posljednjima u akciju je krenuo i salon namještaja Kika. Kako je trgovina namještajem u Hrvatskoj na koljenima, Kika, koja se još i dobro drži, organizira "lady days" gdje sve dame očekuje čaša pjenušca, promotivno šminkanje, savjetovanje o ljepoti, njega ruku i noktiju, savjetovanje o prehrani, ali i 10 posto popusta na sav asortiman. City Center One već više od mjesec dana nudi svojim kupcima mogućnost kupovanja s profesionalnim stilistom i to - potpuno besplatno.

Optike Ghetaldus mame kupce besplatnim dioptrijskim okvirima ili kontaktnim lećama, a Optike Monokl imaju akciju u kojoj nude 300 kuna popusta. Garden Mall je pak uveo i svoju šoping-karticu koja jamči kupnju uz brojne popuste.

SPAR
Kako smanjiti unos šećera
Zašto osjećamo potrebu za slatkim i kako se oduprijeti tome?