Jadranska magistrala na listi najgorih svjetskih prometnica
Novozelandska cesta Skipper`s Canyon toliko je opasna da vozači moraju podnijeti zahtjev za posebnu dozvolu prije vožnje
Komentari 22
Istu ovakvu cesgu u Norveškoj nazivaju autocestom E6...još goru na mjestima gdje su suženja skoro na svakom mostu..pustite vi ceste uspoređuj te korupciju i kriminal, tumore ovog društva!!!!
Problem je Jadranske magistrale, kaže Marušić, što je ona prometno i tehnički vrlo zahtjevna, ima loš asfalt i što je skliska kad padne kiša. :::: Ne laprdajte - prometno i tehnički zahtjevna je bila kad su ju gradili. __ Loš asfalt je zbog "siromaštva" i pohlepe lokalnih šerifa koji novce umjesto u asfalt trpaju u svoj džep. __ Koja cesta nije tehnički zahtjevna??? __ Možda ona koja još nije izgrađena na terenu koji još nije ispitan pa geolozi, geodeti, arhitekti prvo moraju ispitati prostor i zemljište kako bi odredili kuda je najbolje graditi. __ Pogledajte njemački autoput - nigdje uzbrdice veće od 3 %. __ To se zove tehnički i prometno vrlo zahtjevno. __ A građena je počelo 24. rujna 1921 .g. i modernizirano je "stalno", iako imaju ukupnu dužinu 6061 km. __Jadranska magistrala je dugačka 643,8 km. __ Da ju redovno moderniziraju ne bi loši vozači niti primijetili kako je dobro konstruirana i brzo izgrađena, a građena je od 1951.g. ručnim alatima političkih zatvorenika. __ Amerikanci su htijeli izgraditi autoput sličan talijanskom "Autostrada del Sole" pa se maršal odlučio za "preodgoj" političkih zatvorenika i odbio američku pomoć. __ Škrti lokalni šerifi nakon izgradnje nisu ulagali niti za kvalitetniji asfalt, kamoli za proširenje i poboljšanje prometne sigurnosti koja dolazi s godinama napretka tehnologije, a bez bilo kakvih utjecaja lokalnih šerifa. __ Čista mržnja lokalnog stanovništva prema "fureštima" koji prolaze bez zaustavljanja na odmor susjedima bliže moru.
Ta cesta je pravljena 50-tih i u doba hladnog rata. Cesta je namjerno pravljena sa okukama i strateski pozicionirana. Mislilo se na bombardiranje zato je cesta tako vijugava. Osim toga nije bilo mehanizacije kao danas. Lako je bilo drugima praviti ceste u ravncama a tesko je kamen probijati.
A kad su Ameri nudili da sagrade auto cestu 1950-tih godina u zamjenu za koncesiju i Shell pumpe... Tito je odbio.... eto.... Juga......
Problem je Jadranske magistrale, kaže Marušić, ::::::::::: Očito nema pojma ______ Da se htijelo modernizirati Jadransku magostralu, modernizirali bi ju u ovih 27 godina. _____ Svake godine jedan dio su mogli proširiti i napraviti tri traka na 27 uzbrdica pa ne bi bilo kolona, niti bi kamioni smetali. ________ Nemojte laprdati da se to nije moglo napraviti _____ Pogotovo kad je bez posla ostalo preko 30.000 građevinara koji su gradili prometnice diljem Hrvatske i svijeta, a onda ih je pljačkaška organizacija uništila "privatizacijom".
mulag: __________ Imate "potpuno pravo" - autoputom dođete do Starigrada Paklenice za dva sata iz Zagreba - naplatna kućica je odmah ispred hotela Alan, tako da niti ne morate voziti metar po magistrali.
blackula9: ____________ Onda se vratite u autoškolu i tražite povrat novca, jer je očito da niste naučili voziti.
Međudržavna cesta 45 (SAD) Autocesta od milijun dolara (SAD) Autocesta 1 (SAD) :::::::::::::: Prevedeno na Hrvatski službeni jezik --- Međudržavna cesta 45 (USA) Autocesta od milijun dolara (USA) Autocesta 1 (USA)
je Jadranske magistrale, kaže Marušić, ::::::::::: Je u tome što u 21. stoljeću sadašnji građevinari nisu u stanju izgraditi najobičniji most preko plitkog mora između obale i otoka. ______Ali zato"uprava" takvih građevinskih organizacija uspješno pljačka državni proračun, a da niti jedan član takve uprave "privatne" tvrtke ne završi u zatvoru.
cesta je super. samo ove današnje mlakonje z 200ks i automatskim mjenjačima ne znaju voziti. daj mi 130ks golfa iz 2001, sa 6 gang šaltašem i da vidiš uživanciju po toj cesti. nemru mi blizu ovi današnji "šoferi".
pa imamo i autoceste, koga briga za magistralu
Gospodine Bohutinski, površno ste pristupili ovom članku. Da ste se pripremili, znali bi da prof. Marušić nije stručnjak za cestovni promet. On se cestovnim prometom nikada nije bavio. Provjerite, on predaje na Prometnom faksu, ali strojarske kolegije na Zavodu za zrakoplovstvo. Samo se želi dobro reklamirati.
ma tko je to radio tako dobre ceste svaka čast,eto sad imamo i najopsnije ceste u svitu svake sriće kod nas!!!!
treba preusmjeriti promet sa jadranske magistrale na autoceste tamo gdje je to moguće i toj cesti dati lokalni značaj ne da se rade nepotrebne obvoznice u mjestima uz more , da se nebi usporav ala magistrala.Naravcno i takva ceata mora biti sigurna ali za manje brzine. Isto tako ,nedopustivo je da se veliki promet, posebno teretni, odvija kroz neka mijesta/ primjer. državne ceste Šibenik - Zada/, naselja, bez prostora za pješake, traktore,domaće životinje itd. a dva kilometra sjeverno prolazi prazna autocesta.Mora se čim više prometa usmjeriti na autoceste, tako će biti kvalitetnije ostale prometnice, povećat će se sigurnost i kvaliteta života ljudi uz ,,lokalne,,prometnice a povećali bi se i prihodi autocesta.
to je Tito i njegovo društvo radilo treba je maknuti isto ko i table sa njegovim imenom i napravit most od Pirana do Herceg Novog
Cim je Marusic tu, sve mi je jasno...veeeliki strucnjak. Magistrala je na nekim djelovima opasna, takva je bila i 55e godine... Sta joj fali kao alternativnoj cesti? Cemu sluzi ovaj bedasti clanak??
Zaboravili su ili nikad nisu culi za staru cestu preko sv. Roka. Ne preko Zatona nego onu direktno preko iznad tunela. Ko tamo ziv prodje za vrijeme bure svaka mu dala
Na toj cesti treba zabraniti voznju teskim kamionima, malo popraviti koju krivinu, staviti propisnu ogradu, vise policije.
Vozio sam magistralom od Maslenice do negdje Senja, uglavnom to je sinusoida, ili nešto slično rt-uvala-rt-uvala-rt-uvala, tuneli i vijadukti su bili strogozabranjeni u projektu ima jedan mali tunelić već pred kraj ceste. Na izbočenom morskom dijelu cesta se u svakomm zavoju penje za 30-tak m, a na udubljenom dijelu se spušta do oštrog zavoja gdje je ograničenje 30 na sat, zahaljujući spustu potrebno je jače kočiti jer se dobija i dodatno ubrzanje. Inače, na drugim cestama, se kod ograničenja 30 na sat može voziti 50-60, jer ima lufta. Ovdje ne može, 30 je stvarno 30, skoro sam ogrebao auto u zid kad sam ga bar blago pokušao ubrzati.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bolesnik, pretvoriti magistralu u lokalnu cestu i brzine 30-50. Umjesto sa poruse te kucerine bez dozvola gradjene, oni ce ih legalizirati pa izmjestati promet i graditi preskupe obilaznice. uzas.