Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 70
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ne nasjedajte
Povratak na članak

Ide li aparat u jamstvenom roku na servis, dužni su vam ga odvesti

Prodavatelj, odnosno proizvođač dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu

Komentari 9

19
1985
12:43 24.02.2011.

Hahah @febo, sjediš na ušima???

VL
FE
febo
11:09 24.02.2011.

To je lijepo za čuti.... , to vjerojatno stoji u nekakvom zakonu ili nešto... , nebi bilo loše da ste naveli po kakvom je to zakon i njegov broj... , stavak ili što već , da se u navedenoj situaciji možeš pozvati na to !!!!!!!

VL
MA
MaloMisto
11:37 24.02.2011.

@febo mozda \"članak 423. stavka 1. i 2. Zakona o obveznim odnosima\"

VL
SP
Spezispezi
12:55 24.02.2011.

Šta bi zakonodavac rekao za moj slučaj: Kupim u Pevecu receiver za digitalnu tv i nakon sto muka oko namještanja sluke utvrdim da aparat nije ispravan. Odnesem nazad u Pevec trgovinu gdje sam ga kupio i kažem prodavateljici u čemu je problem i da je aparat u garanciji. Ona ga uzme i ode ga isproba. Vrati se i kaže, da imate pravo pokvaren je, ali šefica kaže da morate otići u neki od servisa i donijeti potvrdu da je neispravan i onda ćemo vam ga zamjeniti. Pitam je, gdje, kakav servis, zar za 200 kn vrijednosti robe da hodam tražiti servis ??? Bacim to u prvu kantu za smeće i kupim novi u drugoj trgovini. By the way i ovaj nevalja, pregrije se i slika loša, nadam se da neću opet doživjeti istu priču...

VL
X2
xychhr-200
13:08 24.02.2011.

24.02.2011. u 12:43h 1985 je napisao/la: Hahah @febo, sjediš na ušima??? =================================================================== Ne, nego na očima..!!!...

VL
FE
febo
14:16 24.02.2011.

a sory , promaklo mi , na poslu sam pa čitam svaku treću riječ kad stignem !!!!!!!!

VL
ZH
zhgfrfz
15:05 24.02.2011.

a ima i pozitivni primjera lidl naprimjer, kupili pekač kruha, 3g garancije nakon 2g crknuo, zovem servis u zg i kažu mi nema problema donesite i rješit ćemo nato ja kažem ,halo ja sam iz provincije cca 200km udaljen kaže nema problema, odite na poštu i pošaljite paketom na račun primatelja tako i bi poslao, platio ništa nakon nekoliko dana zovu me i kažu, nemože se popravit i jel može novi i nakon nekoliko dana stigao novi za nula kuna

VL
KD
KRALJ DMITAR ZVONIMIR_neblok
11:17 25.02.2011.

---- slično kao i Spezi ---- kupim najobičniji usisavač marke Zanussi (za čistiti auto!) u Šibeniku nije bio skup - cca 300 kn, ali riknuo je za cca 10 dana iliti možda 2 usisavanja! vraćam ga u dućan na zamjenu ( TEHNO JELČIĆ ŠIBENIK)....no šalju me u ovlašteni servis...tamo ostavljam usisavač na popravku koji traje duže od zakonskog roka za popravak....no ipak nakon 2 mjeseca po isteku roka, netko u servisu se udostojio napisati potvrdu da usisavač buči, zuji, što li već....i s tom potvrdom dolazim u trgovinu i na kraju mi zamjene uređaj! ( tek tada na listiću iz servisa primjećujem opasku \" stranka odbija popravak uređaja!) Kome tu da se čovjek žali? eto nama naše banane_državice! Doduše mogao sam se žaliti udruzi Potrošač ili kojoj drugoj.....no da li se isplatiti gubiti vrijeme i novac za benzin?!

VL
KD
KRALJ DMITAR ZVONIMIR_neblok
11:19 25.02.2011.

---- slično kao i Spezi ---- kupim najobičniji usisavač marke Zanussi (za čistiti auto!) u Šibeniku nije bio skup - cca 300 kn, ali riknuo je za cca 10 dana iliti možda 2 usisavanja! vraćam ga u dućan na zamjenu ...no šalju me u ovlašteni servis (TEHNO JELČIĆ ŠIBENIK 8. DALMATINSKE UDARNE BRIGADE 71 22000 Šibenik)...tamo ostavljam usisavač na popravku koji traje duže od zakonskog roka za popravak....no ipak nakon 2 mjeseca po isteku roka, netko u ispravak!!! servisu se udostojio napisati potvrdu da usisavač buči, zuji, što li već....i s tom potvrdom dolazim u trgovinu i na kraju mi zamjene uređaj! ( tek tada na listiću iz servisa primjećujem opasku \" stranka odbija popravak uređaja!) Kome tu da se čovjek žali? eto nama naše banane_državice! Doduše mogao sam se žaliti udruzi Potrošač ili kojoj drugoj.....no da li se isplatiti gubiti vrijeme i novac za benzin?!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.