Kada vam je sve na dohvat ruke, lako je zaboraviti osnovne vrijednosti. Uspomene nam ponekad prođu pokraj nosa – a da ih nismo ni primijetili. Iako smo povezaniji nego ikada, istovremeno smo i udaljeniji. No generacija Z polako, ali sigurno vraća fokus na ono što je stvarno: trenutke koje dijelimo, ljude koje volimo i uspomene koje ostaju. Čini se kako generacija Z sve više cijeni prisutnost i dijeljenje, ali i male znakove pažnje koji će im uljepšati svakodnevicu i izmamiti osmijeh na lice. Kako bismo iz prve ruke saznali kako razmišlja generacija Z, pitali smo ih što za njih znači prijateljstvo i povratak osnovama poput druženja nakon posla i zajedničkih trenutaka koje pamte.
Daria (26), digitalna dizajnerica
“U današnje vrijeme, povratak osnovama i sitnicama je ono što čini razliku. Nije stvar u fotki na storyju, nego u tome da netko zna tvoju omiljenu pjesmu, što te nasmijava kad si tužan ili tvoje omiljeno jelo. Nekad ‘dijeliti’ znači i šutjeti zajedno, malo se isključiti od svakodnevice. Digitalno je, naravno, praktično, ali pravi trenuci su offline.”
Marija (27), specijalist za marketing
“Tehnologija nam je sve, ali ponekad nas i umori. Znate što je meni najvažnije? Kad netko ostavi mobitel sa strane i sluša te stvarno. Bez multitaskinga. Kada prati tvoju priču, zainteresiran je za ono što govoriš, kada razgovor jednostavno ide prirodno. Mislim da nema ništa ljepše od iskrenog razgovora koji može trajati satima.”
Mirna (22), studentica komunikologije
“Imam naviku čuvati sitnice koje mi nešto znače. Školjke s odmora, poruka na papiriću, ulaznica od koncerta... Sve to za mene nisu samo predmeti, za mene su to fizičke uspomene, podsjetnici da su postojali trenuci kad je sve bilo jednostavnije. Za mene to nisu stvari koje ću podijeliti online, nego nešto što ću čuvati za sebe, nešto što će me oraspoložiti kada imam loš dan.”
Jasmin (28), dizajner
“Igram online satima, ali nijedna igra ne može zamijeniti onaj osjećaj kad se napokon svi okupimo uživo. Ne treba to biti neko ‘ludo’ druženje ni izlazak, već druženje kod kuće uz neki dobar film ili seriju i dobro društvo uz koje vrijeme samo proleti uz smijeh. Mislim da je to ono što je najbitnije.”
Marina (27), odgajateljica
“S djecom naučiš cijeniti jednostavne stvari – kako se vesele kad podijele nešto, pa makar to bio komadić keksa. I to me stalno podsjeća koliko je važno dijeljenje, ne samo stvari, nego i osjećaja. Mislim da su to mali komadići sreće, ali i nešto što možemo naučiti od najmlađih.”
Život se sastoji od bezbroj malih radosti koje lako prođu nezapaženo. No kada ih zabilježimo i sačuvamo, ostavljamo trag koji budućim generacijama govori da i najmanji trenuci mogu nositi posebnu ljepotu i smisao. Upravo to je i poruka Coca-Cola kampanje “Podijeli Coca-Colu”, koja ovoga puta ima još veći naglasak na dijeljenje i personalizaciju.
Pioniri personalizacije
Coca-Colina kampanja prvi je put predstavljena 2011. godine kao pionirski primjer personalizacije u industriji, kada se umjesto logotipa na bočici pojavilo osobno ime. Danas se kampanja vraća s porukom o važnosti povezanosti: darujte bočicu s imenom dragoj osobi, slavite prijateljstvo i stvarajte uspomene koje traju. U svijetu brzih i površnih online susreta, čak 72 % pripadnika generacije Z traži autentičnost i dublje veze. Upravo zato dijeljenje Coca-Cole postaje simbol jednostavne, ali snažne geste s još više dostupnih imena i mogućnošću dodavanja osobne poruke, svaka bočica postaje jedinstven znak zahvalnosti i bliskosti.
Od druge polovice svibnja kampanja donosi i nagradnu igru koja slavi duh dijeljenja. Svi koji podijele dvije Coca-Cole mogu osvojiti čak dva MINI Coopera John Cooper Works: jedan za sebe, a drugi za osobu s kojom su podijelili piće. Tu su i druge nagrade poput iPhonea, a sve traje do kraja lipnja. Ovo je prva nagradna igra u Hrvatskoj u kojoj glavna nagrada uključuje dva automobila. Jer kad dijelite radost, dijelite i dobitak.
Sadržaj nastao u suradnji s Coca-Cola Hrvatska.