Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 154
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Sjajna ideja

Dove oduševio reklamom koja pokazuje kako društvene mreže štete djeci: 'Slavimo prirodnu ljepotu'

YouTube/Dove
30.04.2021.
u 12:30

Oglas je pogledan više od 200 tisuća puta i mnogi su ga ljudi pohvalili nazivajući ga "moćnim" i "lijepim".

Kad je riječ o društvenim mrežama, vjerojatno smo svi osjećali pritisak da izgledamo na određeni način, a to je rezultiralo dodavanjem raznih filtera ili uređivanjem fotografija kako bismo izgledali drugačije.

Uz Instagram zvijezde koje dijele fotografije svog glamuroznog života i kirurški poboljšanih tijela, želja za prikrivanjem vlastitih nedostataka uvijek je tu. No, ispostavilo se da se ne osjećaju samo odrasli ovako. Nova Dove kampanja istaknula je kako djeca od 13 godina iskrivljuju način na koji izgledaju na društvenim mrežama, kako prenosi Mirror.

Ovako su poznate Hrvatice izgledale prije 14 godina:

1/13

Tvrtka je objavila oglas pod nazivom Reverse Selfie, koji se vraća unatrag od trenutka kad mlada djevojka na internetu postavi svoju sliku, prikazujući sve promjene koje je napravila na slici prije nego što ju je objavila.

Na videu se može vidjeti kako mijenja oblik lica, očiju, usana i kose te čini da izgleda kao sasvim drugačija osoba. Također uređuje i pozadinu fotografije te briše predmete koji se smatraju sramotnim, a prije samog fotografiranja nanosi šminku. Na samom kraju oglasa, djevojčica sjedi na krevetu, gleda u ogledalo i izgleda tužno zbog svog izgleda.

- Pritisak društvenih mreža šteti samopouzdanju mladih djevojaka. Više vremena provedenog na mobitelima tijekom pandemije pogoršalo je stvari. Do 13. godine 80 posto djevojaka iskrivljuje način na koji izgledaju na društvenim mrežama. -

- Promijenimo to. Društveni mediji velik su dio života mladih ljudi, ali uređivanje fotografija i pritisak da se objavi savršeni selfie šteti njihovom samopouzdanju. Razgovarajte s djevojkom koju volite da preokrene štetu i proslavi pravu ljepotu. Projekt Dove Self-Esteem može vam pokazati kako - napisao je Dove u svojoj objavi.

Oglas je pogledan više od 200 tisuća puta i mnogi su ga ljudi pohvalili nazivajući ga "moćnim" i "lijepim".

- Ova je reklama prekrasna. Hvala vam što ste je stavili za nas tinejdžere. S društvenim mrežama teško je zapamtiti da stvari na društvenim mrežama nisu stvarnost - samo je jedan od mnogobrojnih pozitivnih komentara.

Cijelu reklamu možete pogledati ovdje:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije