Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Da bi se pronašao najpovoljniji proizvod, potreban je kalkulator

Kupnja velikog pakiranja određenog proizvoda u supermarketu ne znači nužno i uštedu
22. veljače 2011. u 16:30 4 komentara 13 prikaza
kupac u trgovini
Foto: arhiva vl

Kupnja velikog pakiranja određenog proizvoda u supermarketu ne znači nužno i uštedu. Kupci gotovo nikako ne mogu odrediti koji proizvod kupiti i u kojoj količini i pri tome proći povoljno, a čak 86 posto kupaca pretpostavlja da veće pakiranje znači i uštedu! Nova britanska studija pokazala je da svaki peti kupac nije uspio pronaći u ukupnoj ponudi svakodnevnih proizvoda onaj najjeftiniji (primjerice, kavu i gljive), prenosi Daily Mail.

Ovakve teškoće postaju ozbiljan problem za obitelji, osobito sada, kada mnogi traže način kako uštedjeti na hrani. Istraživanje Lightspeed Researcha pokazalo je i kako svaki deseti kupac u kupnju sa sobom nosi i kalkulator kako bi što jednostavnije izračunao koji mu se proizvod najviše isplati kupiti. Do zbrke dolazi kada kupci pokušavaju izračunati cijenu po gramu, kilogramu ili litrama i tada pokušavaju usporediti cijene različitih pakiranja.

Najcool predavanje o financijskoj pismenosti u Splitu
Najcool predavanje o financijskoj pismenosti u Splitu:
Kako uložiti 32.000 kn s 18 godina, zašto propustiti maturalac i koja je količina motora potrebna za skladan brak
  • mikrogrizzly:

    Zato služe katalozi koje dostavljaju u poštanske sandučiće. Bolje rečeno, to je prigoda za \"nabiflati\" cijene napamet kad su doista prilika i kasnije se s tom cijenom \"u glavi\" zaputite u trgovinu i ne kupujete dotičan proizvod nego po toj ... prikaži još! povoljnoj cijeni. Primjerice, napolitanke imaju dobru cijenu 22 kn/kg ili kutija sardina 4,50 kn. Tko ne zna te niske cijene nego \"uzlebdi\" u trgovini i onda trpa redom u kolica - sâm si je kriv... Uz napomenu da postoje trgovački lanci gdje nikad, ali bukvalno nikad, nema povoljne kupnje odnosno \"igraju\" se s kupcima na razinama cijena 30 do čak 70 % višim od ostalih. DM parf. trgovine je tipičan slučaj jer se toalet papir ili šampon iste marke mogu kupiti drugdje upola njihove cijene.

  • -obrisani-:

    Prvo, piše se \"pakovanje\". Drugo, Mikrogrizzly piše budalaštine, što samo pokazuje koliko je Sanaderov slučaj utjecao na toga licemjernoga forumaša. Napolitanke i sardine ne bi trebalo kupovati čak ni da se dijele besplatno jer su suvišne u zdravoj prehrani. Treće, ... prikaži još!će, DM nudi vlastiti papir za WC, višestruko bolji od smeća što ga spominje Mikrogrizzly. I na DM-ovu papiru piše \"clorfrei gebleicht\", a to nema cijene. Pametnomu dosta!

  • liliZG:

    .............što se DM-a tiče................... Njihove krpice za sakupljanje boje koštaju 17 kn ima ih 15 u kutiji, originalne od Dr. B...nešto koštaju 22 kn i ima ih 20 u kutiji. Nakon korištenja u pranju se Dm-ova gotovo raspadne a original ... prikaži još! ne, tako da ako sam je koristila u bijelom vešu i izađe samo sivkasta mogu je koristiti i kod pranja šarenog veša i na taj način zapravo svaku od krpica koristi dvaput-u teoriji, a ovu dm-ovu mogu baciti u smeće i zahvaljivati bogu da mi vlakna nisu ostala u vešu ili otišla u vešmašinu. A ako ćemo biti picjzle onda su i skuplje za 0,03 lp po maramici. Dakle nema pravila, usporediti uvijek cijenu i kvalitu, nekad skuplje znači jeftinije.