Šrilanski restoran Curry Bowl, koji se nalazi u zagrebačkoj Tkalči, protekle je subote održao službeno otvaranje novog, proširenog i
preuređenog prostora. Ali, to nije bio jedini povod za novo druženje. Restoran koji je mnogim Zagrepčanima postao jedna od omiljenih gradskih gastrolokacija, a koji je zbog prve pozicije na TripAdvisoru za cijeli Zagreb i brojnim turistimapostao must-go destinacija, ove godine slavi desetu obljetnicu poslovanja.
Direktor Brian Senaratne, zajedno s investitorom Kaijem Bordelom – iskusnim menadžerom i glavnim direktorom tvrtki kao što su Nike, Starbucks i Nordsee – prigodu je iskoristio za predstavljanje nekoliko važnih novosti iz kuhinje Curry Bowla. Druženje s partnerima, medijima i dobavljačima, uz prigodan domjenak i zakusku, održano je tik po završetku Kotthu Challengea. Za neupućene, Kotthu Challenge sad je već tradicionalni Curry Bowlov eating contest, u kojem se 10 natjecatelja bori tko će najbrže pojesti tradicionalni street food i best-seller kotthu te popiti pivo Lion, a pobjednik osvaja all-inclusive putovanje u Šri Lanku.
Ima već neko vrijeme da je Senaratne objavio da se otvara franšiza restorana na Ljubljanici, čime Curry Bowl stiže na zapad grada. Dva mlada Zagrepčanina Sven Piljek i Marijan Rohrbacher tako su postali prvi franšizeri kojima Senaratne pruža svu podršku – od financiranja i traženja lokacije pa do traženja kvalificirane radne snage iz Šri Lanke te omogućavanja svih grafičkih i arhitektonskih standarda i operativnih procedura brenda. Pomalo zagonetno, objavio je kako restoran krajem godine otvara i treću lokaciju, no zbog NDA nije mogao otkriti gdje.
Predstavljen je ovom prigodom i novi vizualni identitet brenda, nastao detaljnom suradnjom s višestruko nagrađivanim hrvatskim dizajn-studijem Šesnić&Turković. Namjera je pojednostaviti vizualnu komunikaciju brenda i učiniti je više “franchise-friendly”, dok je sam dizajn ukorijenjen u principima modernih digitalnih komunikacija. Od starta, nit vodilja bila je čist i odvažan, a i dalje zaigran logotip, sukladno originalnoj ideji pri pokretanju branda.
Rođen u Africi, prohodao u Indiji, Brian Senaratne pohađao je najprestižniju školu u Šri Lanki – St Thomas, koja je među ostalim obrazovala i odgajala više premijera. Restoran je 2015. otvorio s bratom Clementom tijekom zajedničkog tzv. back-packing puta po Europi. U tom trenutku bili su u izlasku u Amsterdamu te su pomislili kako nedostaje šrilanskih restorana u Europi, a kako je Brian bio u vezi s Hrvaticom, odluka je pala na Zagreb, koji mu je već bio poznat i u kojem je povremeno živio i igrao ragbi.
Početkom prosinca 2015., nakon hektičnog skupljanja papirologije, dokumentacija i dozvola, Curry Bowl je otvoren te je vrlo brzo počeo skupljati simpatije Zagrepčana i mnogima je prvi izbor na dostavnim platformama ili pri izboru za ručak na špici. Glavni specijalitet je cothu cothu (ili kottu roti), koji predstavlja pravo ulično kulinarsko iskustvo. Ovo je jelo ukusna, začinjena mješavina sjeckanog flatbreada (najčešće godamba roti) pomiješanog s povrćem, jajima i mesom (najčešće piletinom, ali može i govedinom, kozjim mesom, ribom ili tofuom za vegetarijance). Osim okusa, poseban čar kottu rotija je i zvuk pripreme – kuhari ga spremaju na velikim metalnim pločama, gdje ritmički sijeku i miješaju sastojke dvjema metalnim lopaticama.
– Nit vodilja pri izboru menija bilo je da bude nešto pojednostavljeniji i da ne ostavlja gostu previše izbora. Postoji više mogućnosti “customizacije” jela odabirom vrste mesa, dodatka i ljutine, ali glavni meni sadrži 5-6 glavnih jela koja se uglavnom ne mijenjaju, osim sezonski po potrebi. Takav recept našao je na dobar odjek među gostima, jer se najčešće i naručuju klasična jela i bestseleri kao što su lignje, kotthu, razni curryji, itd. Nije me iznenadilo prvo mjesto na Trip Advisoru jer imali smo taj pristup da želimo čuti feedback gostiju, a to umanjuje mogućnost loše recenzije, koja u krajnjoj liniji negativno utječe na sveukupno poslovanje restorana, a i rano smo implementirali sustave prikupljanja recenzija, kakve god bile. Ponekad korisnija bude negativna recenzija koja je konstruktivno napisana, jer ni ljudi ne vjeruju brendovima koji imaju čistu peticu – kazao nam je Brian.
Cilj je jasan – širiti priču i okuse Šri Lanke diljem Europe, ali i zadržati autentičnost i povjerenje gostiju koje su gradili posljednjih deset godina. – Strateški cilj branda je ekspanzija u svakom obliku te stoga pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže na ovom putovanju, postanu sami svoji chefovi licenciranjem našeg franšiznog modela koji im pomaže otvoriti dokazani koncept broj 1 restorana u gradu – zaključio je Brian Senaratne.