Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Briga o okolišu i zdravlju kupaca kao temelj razvoja asortimana

dm
Foto: Promo
1/5
PR
Autor
PR članak
01.08.2016.
u 09:43

Oko 10 % asortimana dm-a čine ekološki proizvodi u kategorijama osviještene prehrane, a u dm-u najavljuju daljnje širenje eko asortimana kao i razvoj dmBio marke koja trenutačno broji više od 200 prehrambenih proizvoda.

Razvoj asortimana dm marke temelji se na inovativnim rješenjima i razvoju proizvoda koji poštuju principe održivog razvoja i doprinose zdravlju kupaca. Istovremeno, u sklopu vlastite marke dm kupcima nastoji ponuditi vrhunsku kvalitetu proizvoda koji su istovremeno dovoljno povoljni da si ih većina kupaca može priuštiti.

Jedan od načina na koji je dm odgovorio na potrebe kupaca u čijim se potrošačkim košaricama sve češće mogu naći ekološki proizvodi je razvoj prve vlastite marke u kategoriji hrane - dmBio. Proizvodi dmBio marke su prirodni, održivi te ih odlikuje visoka kvaliteta što potvrđuju Euro-list - logotip ekoloških proizvoda Europske unije kao i njemački pečat ekološke kvalitete.

Među proizvodima dmBio marke, uz žitarice, mahunarke, napitke i voćne poslastice, nalaze se i eko kašice za djecu te superhrana poput chia sjemenki i goji bobica. Proizvodi dmBio marke ne sadrže pesticide, boje, umjetne arome niti konzervans i proizvedeni su od najboljih, pažljivo odabranih sastojaka koji su 100 % organski i dolaze isključivo iz ekološke proizvodnje.

Trenutačno oko 10 % asortimana dm-a čine ekološki proizvodi u kategorijama osviještene prehrane, proizvoda za domaćinstvo, prirodne kozmetike, dječje hrane i dodataka prehrani. U dm-u najavljuju daljnje širenje eko asortimana kao i razvoj novih proizvoda dmBio marke koja trenutačno broji više od 200 prehrambenih proizvoda.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?