Sve ljubiteljice mode od danas u trgovini A'marie mogu pogledati i kupiti novu kolekciju za proljeće-ljeto 2010. dizajnerice Ane-Marije Brkić Višnjić. A kako Višnjić zamišlja nadolazeće nam toplije dane, dizajnerica je predstavila u kampanji koju je nimalo slučajno smjestila u istodobno pitom i divlji pejzaž Istre. Izložene kolekcije A'marie, A by A'marie i A'marie by Ghetaldus dočaravaju lakoću nošenja po kojoj je dizajnerica već poznata, a taj koncept "easy-to-wear" postiže prozračnim materijalima koji jamče osjećaj nesputanosti.
Prepoznatljive tkanine kao što je svila sada se pojavljuju u novim obradama poput one baršunaste teksture, koja slobodno pada i hladi tijelo, ili kože, koja skulpturalnom doradom evocira divljinu prirode. Puderaste nijanse, sada već zaštitni znak A'marie, u ovoj su kolekciji upotpunjene bijelom, pariški plavom, smaragdnozelenom i jarkožutom. Ideja koloristički bogatoga kolaža kakav vlada u prirodi nadahnula je dizajnericu da još jedanput kreira kolekciju od vječnih odjevnih predmeta koji svojom nenametljivom posebnošću ne podilaze trendovima.
Narukvice i remenje intrigiraju svojim futurističkim i konceptualnim izričajem jer dizajnerica na njihovu metalnu površinu aplicira drapiranu kožu. Poseban šarm ogrlicama od poludragog kamenja pružaju velike svilene, žičane i kristalima ili kamenčićima nizane mašne. Proljetno-ljetnu kolekciju tradicionalno prati uspješna suradnja s Ghetaldusom koji je s A'marie sunčanim i optičkim naočalama već krenuo osvajati i inozemna tržišta. U skladu s odjećom, modeli naočala A'marie by Ghetaldus pomno prate paletu boja dok se na samim naočalama posebno ističu površine koje simuliraju brušeno drvo.
Daj nemojte tako,kakav divlji pejzaš Istre to je uvreda oni neće ništa divlje ni Thompsona u Areni , samo bi Lepu Brenu ona je kulturna ništa divlje za Istru i na grbu nisu htjeli divlju kozu nego pitomu, ta jee moda bez botuna divlje , zakovrčeni opanci to to.