Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica

Levi's se približava mladima novom internetskom kampanjom

15. rujna 2008. u 09:42 119 prikaza
levis-txt.jpg
Foto: import

Više od dva desetljeća prošla su otkad smo odjeću tvrtke Levi Strauss gledali na MTV-u i kada smo svi željeli imati upravo onakve traperice kakve su imali George Michael ili Nick Kamen.

"Levisice" nisu bile samo komad trapera, one su bile statusni simbol cijele generacije. S nestrpljenjem se iščekivala svaka nova reklama za Levi's, a pjesma koja bi ju pratila redovito bi postajala veliki svjetski hit.

'Levisice' uz pjesmu
Danas stvari stoje puno drugačije, a Levi's se već godinama suočava s padom prodaje svojih legendarnih hlača, jakni i majica. Nove modne marke svojim su inovativnim kreacijama i niskim cijenama preuzele primat na tržištu, a Levi's je postao nešto što bismo mogli nazvati "skupom klasikom".

Ipak, poznata američka tvrtka odlučila se za promjenu marketinške strategije kako bi svoje proizvode popularizirala među mladima. Levi's će svoje legendarne traperice 501 reklamirati na internetu na stranicama i servisima namijenjenim skidanju glazbe. Slogan koji će pratiti kampanju glasi "Live Unbuttoned".

- Odlučili smo zakoračiti na digitalne platforme jer se želimo usredotočiti na mlade ljude koji možda i ne poznaju našu marku. Levi's je star 135 godina i sada je pravo vrijeme da se legendarni 501 jeans ponovno popularizira - kaže Mike Joubert zadužen za promociju Levi'sa u Europi, Bliskom istoku i Africi.

Ipak bez redizajna
U Levi'su tvrde da su i dalje zadovoljni prodajom svojih 501 traperica te da ih ne namjeravaju redizajnirati. Namjera im je samo svoj proizvod približiti novim potencijalnim kupcima. Nisu željeli otkriti koliko će cijela kampanja stajati, rečeno je samo da je riječ o "Velikoj investiciji".


Reklama za Levi's iz 1994.

Nema sumnje da je Levi's kreirao neke od najuspješnijih marketinških kampanja u povijesti, ali pitanje je hoće li njihov koncept prihvatiti mlade generacije koje su navikle nositi jeftinu i modernu odjeću.

(A.Be.)

Izlazne ankete
PRVE PROCJENE
Izlazne ankete: Tomašević premoćno vodi, mrtva utrka za drugo mjesto u Zagrebu
Digitalizacija zdravstva
Hrvatsko zdravstvo
Moderna rješenja našeg zdravstva: Donosimo vam priču o naprednim tehnologijama hrvatskog zdravstva