Oton Iveković bio je, reći će Petra Vugrinec, slikar dostojanstva naše prošlosti, rodonačelnik domaćeg historijskog slikarstva u procijepu između stvarnosti i mašte, čije slike reflektiraju uvijek i politički, socijalni i kulturni kontekst razdoblja. Prošao je cijelu paletu od akademskog realizma, historicizma, romantizma nakon kojeg prelazi u "šarenu paletu" u kojoj ima elemenata impresionizma, do secesije i realističnih i intimističkih prizora, no nikada njegovo stvaralaštvo nije sistematizirano na taj način na jednom mjestu. Ta svojevrsna nepravda bit će ispravljena velikom Ivekovićevom retrospektivom koja se sutra otvara u Galeriji Klovićevi dvori. Posljednja je bila priređena davne 1995. u Umjetničkom paviljonu.
Retrospektiva Otona Ivekovića
Zbog slikanja hrvatskih motiva bio je izbačen s klase u Beču
Zbog buntovnosti i inzistiranja na nacionalnim temama zaradio je nadimak Zrinjimaler, a neke od slika koje ćemo imati priliku vidjeti na izložbi u Klovićevim dvorima nisu izlagane već sto godina
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.