Nora Krstulović: Ministarstvo kulture manipulira podacima!
Demantijem na demanti nastavlja se rasprava o slučaju gašenja portala Teatar.hr
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kad kazalište, kao vječno društveni fenomen, pređe s „žrtveničkog koda“, dakle ritualnog i predstavljačkog, na kod razmjene, dakle na „tržišni kod“ - bilo privatni ili državni – dolazi do nestanka njegova smisla. Jer kazalište je iznad „istine“ i iznad „laži“ i ne tiče ga se nikakva kapitalistička logika. Suvremeni je umjetnik izgleda nezavisniji od vlasti i novca od svojih predhodnika, budući da je apstraktniji, naprotiv, više je no ikada oslonjen na institucije vlasti, odvojen od bitka našeg vremena, zatvoren u velike centre produkcije, opčinjen istraživanjem upotrebe oruđa upravljanja velikim organizacijama... u umjetničke svrhe: on je postao ekonomski nerentabilan, učeni menestrel (putujući pjesnik-glazbenik) multinacionalnog aparata, koji proizvodi simboliku moći. Odbacili smo pravi svijet - koji svijet još postoji? Svijet privida? Nipošto. S pravim svijetom odbacili smo istodobno svijet privida. Opet poništen natječaj za intendanta splitskog HNK... I u Šibeniku poništen natječaj za intendanta... Itd... itd... itd... teatar.hr... ... Ništa nije fizički nestalo, ali je sve nestalo metafizički! Welcome in the desert of the Real!