Na konferenciji Sales4Future koja će se održati 20. studenoga ove godine u zagrebačkom Mozaik Event Centru jedan će od govornika biti Karim Rashid, američki industrijski dizajner egipatskog podrijetla, jedan od najutjecajnijih ljudi danas kada se o oblikovanju radi. Rashid je poznat po spajanju funkcionalnost i futurističke estetike, a dobio je u karijeri 400 nagrada za dio od svojih čak 4000 priznatih oblikovanja koja su nastala u 47 zemalja.
Tako su u njegovu portfelju i svjetski poznati brendovi poput Hugo Bossa, Audija ili Samsunga. Ni to nije sve, Rashidovi dizajni uključuju luksuznu robu za Christofle, Alessi, Veuve Clicquot i Swarovski, proizvode za Umbru, Paul Mitchella i 3M, namještaj za Bonaldo, Tonelli, BoConcept i Vondom, rasvjetu za Artemide i Fontana Arte, visokotehnološke proizvode za Paul Mitchella, dizajn površina za Marburg i Abet Laminate, brending za Citibank te nagrađivanu ambalažu za Method, Paris Baguette, Kenzo i Issey Miyake. Dakle, prođete li bilo kojom metropolom svijeta, prilično je sigurno da ćete vidjeti nešto što je oblikovao Karim Rashid. Njegov utjecaj širi se i izvan okvira proizvoda na interijere, uključujući restorane poput Switcha u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, dizajn ugostiteljstva za Radisson Group, NH Group, Temptation Resorts i povoljne hotele za Prizeotel diljem Europe, javne prostore poput stanice metroa Universita u Napulju, stambeni dizajn kao što je Paraiso Bayviews u Miamiju i dizajn maloprodajnih prostora za Fun Factory u Berlinu i Münchenu.
Naši životi postaju sve više zasnovani na ekranima, a mi žudimo za fizičkim dodirom
Američki industrijski dizajner egipatskog podrijetla, poznat po spajanju funkcionalnost i futurističke estetike, uskoro dolazi u Zagreb
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.