Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Kultura Film

Lush prodaje kreme za tijelo čiji prihod ide produkciji Restart

Udruga Restart prvi je korisnik akcije "Charity pot" u Hrvatskoj, a Lush im je pomogao i u kupnji prikazivačkih prava za odlični film "The Cove".
09. lipnja 2010. u 17:45 0 komentara 14 prikaza
Charity pot
Foto: Restart/Lush

Kvalitetu njihovih programa ne znaju prepoznati lokalne vlasti, ali zna međunarodna tvrtka Lush, koja je pokrenula akciju prikupljanja novca za socijalno angažiranu dokumentarnu produkciju Restart.

Kako? Počeli su prodavati kreme označene naljepnicom "Charity pot", od kojih sav prihod (umanjen za PDV) izravno ide Restartu. Takve akcije već su postale zaštitni znak Lushovih poslovnica u svijetu, a Restart je njihov prvi korisnik u Hrvatskoj.

Lush tradicionalno podržava sve akcije i grupe koje se bave zaštitom okoliša, ljudskih i životinjskih prava. Podsjetimo, Restartu su već pomogli u kupnji prava za izvrstan angažirani film "Zaljev" ("The Cove") koji se upravo prikazuje u kinu Europa. 

Norveška rukometna reprezntacija
Hrvatska u finalu
Pogledajte što norveški mediji pišu nakon poraza, još ne mogu vjerovati da neće u finalni boj
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.