Koncept "vibracepcije" istraživač i umjetnik zvuka te kompozitor eksperimentalne elektroničke glazbe, Nijemac Jan St. Werner prvi put u MSU predstavio je lani u rujnu u formi Vibracepcijske ploče, vibrirajuće instalacije postavljene na južni plato pokraj glavnog ulaza u MSU.
Na isto mjesto vratio se opet te performansom uz gostovanje Michaela Akstallera i Rudyarda Schmidta u dvorani Gorgona otvorio svoju samostalnu izložbu "Vibracepcija: istrage valnog prostora". Izložba transformira prostor Muzeja u zvučni ambijent, koristeći zvuk kao alat za aktivaciju prostora i arhitekture. Precizno usmjereni zvučni valovi oblikuju prostor stvarajući dinamične zvučne krajolike koji se mijenjaju ovisno o kretanju posjetitelja.
U unutarnjim dijelovima Muzeja postavljeni su paneli koji usmjeravanjem zvučnih valova stvaraju nepredvidive rezonance i promjene u percepciji arhitekture zgrade. Kustosica izložbe Ana Škegro objasnila je kako Wernerov koncept naglašava da stvarnost i pamćenje postoje u stalnoj međuigri, poput izvora zvuka i eha koji se međusobno pretapaju i zamjenjuju. Izložba istražuje zvuk kao vibraciju u dijalogu sa stvarnošću, percepcijom i pamćenjem, propitujući na koji način ona oblikuje naš doživljaj i odnos prema prostoru i vremenu.
Izložba u MSU je polje vibracija, gdje se posjetitelji nalaze u prostorno-zvučnim uvjetima koji zbunjuju osjetila, brišu linearne odnose uzroka i posljedice te potiču na drukčiju percepciju prostora i stvarnosti. Izložba traje do 19. travnja.