Istaknuta glumica Andreja Blagojević, prvakinja Hrvatske drame riječkog HNK Ivana pl. Zajca i dobitnica više prestižnih glumačkih nagrada prvi će se put u svojoj bogatoj karijeri predstaviti kao interpretatorica djela Bertolta Brechta na glazbu njegova suradnika Kurta Weilla te Hansa Eislera, a uz pratnju američkog pijanista Joea Kaplowitza, koji potpisuje aranžmane.
Točno u podne u subotu, 24. travnja u foyeru riječkog kazališta u sklopu ciklusa „Subotnje matineje u foyeru“ počet će koncert „Brecht u podne - Kad bi morski psi bili ljudi“.
- Posebno mjesto u dramaturgiji Bertolta Brechta, jedne od najvažnijih kazališnih ličnosti 20. stoljeća, imaju glazbeni brojevi za koje su glazbu pisali Kurt Weill, Hans Eisler i Paul Dessau. Ako u istoj glazbi inspiraciju za vlastite interpretacije nalaze raznoliki umjetnici poput Marlene Dietrich, Elle Fitzgerald, Davida Bowieja, Stinga i Nicka Cavea, onda je ta glazba doista svevremena - mišljenja je Andreja Blagojević koja posebno naglašava:
- Nepredvidiva je to glazba, ponekad namjerno disharmonična, a opet vrlo melodična i uza sve to dopadljiva, a nikada banalna.
Najveći dio glazbenih brojeva iz programa subotnjeg „Brechta u podne“ odnosi se na „Operu za tri groša“, jednu od najpoznatijih Brechtovih djela koje osvaja i briljantnom glazbom Kurta Weilla.
Uz to, tu su i drugi songovi iz popularnog Brechtova „Uspona i pada grada Mahagonnyja“. Jedina pjesma na programu za koju Kurt Weill nije skladao glazbu jest „Pjesma o Vltavi" iz „Švejka u Drugom svjetskom ratu“ čiji je skladatelj Hans Eisler.
U sklopu programa Andreja Blagojević interpretirat će i neuglazbljene Brechtove stihove.