Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica

Brendiranje Karlovca mora obaviti netko objektivan ‘izvana’

25. veljače 2009. u 17:51 1 prikaza

Usvajanje odluke da se kreće u postupak javne nabave usluga brendiranja grada Karlovca izazvalo je niz reakcija. Neki se i dalje pitaju što je to brendiranje, dok drugi smatraju da je grad Karlovac već odavno trebao imati koristi od svojih brojnih potencijala.

Novi identitet grada
Mnogi su također u dvojbi što će se zapravo brendirati, i ima li Karlovac, uz četiri rijeke, parkove i stari grad Dubovac, još neke znamenitosti. Pitanje je i treba li onda ono što već imamo samo dobro ‘upakirati’ ili se malo više potruditi radi vlastite promocije.

– Riječ je zapravo o strateškom dokumentu, odnosno kreativnom razvoju brenda i osmišljavanju novog vizualnog identiteta grada Karlovca i stvaranju ljubavi prema gradu na temelju onih pozicija koje će se definirati. U svemu tome vrlo je bitna i komunikacija sa zajednicom.

Nakon završetka dokumenta, čija bi izrada trebala trajati oko šest mjeseci, kreće se u eksploataciju toga – objašnjava pročelnik Ureda gradonačelnika Ivan Uđbinac. V.d. direktora Turističke zajednice grada Karlovca Željko Trezner napominje da se brendiranju grada kao cjeline mora pristupiti nepristrano, stručno i kompleksno.

– To mora raditi netko objektivan tko živi izvan Karlovca. Taj proces traje, ali drago mi je da se počelo strateški promišljati, jer nam je takav način planiranja dosad nedostajao. Primjerice, Karlovac se može predstaviti kao grad parkova ili grad na četiri rijeke, ali struka najprije treba utvrditi misle li i sami Karlovčani to o svome gradu, zatim što ljudi iz tržišta kojem se obraćamo misle o našem gradu, te želimo li da nas drugi tako doživljavaju.

Brend Karlovca mora biti usklađen s vizijom Karlovca u budućnosti, odnosno onime što mi sami očekujemo od grada za 10-20 godina. Treba vidjeti i po čemu je to Karlovac poseban, različit ili jedinstven od drugih gradova – istaknuo je Željko Trezner. Dodaje i da treba odgovoriti na nekoliko važnih pitanja.

Grad ugodnog življenja?
– Je li Karlovac zaista grad ugodnog življenja, koji rado prima goste da u hladovini parka na Promenadi popiju kavu ili da se okupaju u nekoj od njegove četiri rijeke? To mi sami moramo misliti o njemu, jer ako ga tako ne doživljavamo, nećemo to moći predočiti niti nekome izvan Karlovca – naglasio je Željko Trezner.

Slavonski Brod: Duge kolone vozila u oba smjera na graničnom prijelazu
jedva dočekali otvaranje granice
Navala Hrvata na šoping u BiH: Kupuje se sve, od špeceraja do lijekova i bijele tehnike
Merkur osiguranje
Ne zanemarujte zdravlje
Sad je najvažnije brinuti o zdravlju: Pet ključnih liječničkih preporuka koje ne smijete zanemariti