Značajan porast prodaje hrvatskih proizvoda u zapadnoj Europi
Posvećeni smo suradnji s hrvatskim tvrtkama kako na irskom, tako i na ostalim EU tržištima. Posebno ističem uspješan primjer zajedničkog rasta prodaje sa Atlantic grupom od 32 posto u ovoj godini - kaže Anel Ćerimagić, CEO Adriatica zadužen za strategiju prodaje i razvoj tržišta.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U polonezu jedna polica od 2 m2 , i na njoj 10 % hrvatskih , ostalo sve Srbija i BiH , a Irci ne zalaze u takve trgovine , cak im je i Lidl ili Aldi daleko iza njihovih Tescaa Dunnesa Supervalua itd , Hrvatska kava ili slatkisi nisu ni cijenom ni kvalitetom blizu ni Poljacima a kamoli drugima , ja osobno narucim paket od sogora , kobasice kulen , med orasi , cesnjak , a ove smutljivce zaobilazim u sirokom luku