Velika akvizicija na hrvatskom tržištu: 62 trgovine Bille uskoro će dobiti novog vlasnika
Billa trgovine, prodajne površine uglavnom između 500 do 1500 četvornih metara, nalaze se diljem Hrvatske
Komentari 22
Kupoprodajna cijena ne moze biti tajna. Mora se znati odakle potjece kapital i kako je zaradjen, da bi se znalo da se ne radi o pranju ilegalnog novca.
Svima njima je je isti gazda u Izraelu.
Najskuplji lanac trgovina i svake godine preuređenje prostora koja su kostala milijune i normalno da im je malo zarade
Billa došla prva u Hrvatsku i odlazi kao prva. Cijeli koncept trgovine ne odgovara hrvatskom novćaniku. skupo!!! robna marka " clever" je katastrofa. općenito ne prate cijene na tržištu.
gdje su platili porez
Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) ha ha još jedan uhljebi biser.
Koliko ima nasih trgovinskih lanaca u Austriji, ili smo samo mi okupirana zemlja?
Billa skupa ko đubre
Zašto niste otvarati kvartove trgivine kao u Austriji imate skoro u svakoj ulici trgovinu
relativno nedavno objelodanjeni posl. rezultati trg. lanaca u hr.: konzum prvi, lidl drugi, billa stabilna, jedino spar posluje u minusu... i sad spar kupuje stabillnu billu... ... slično kao što je prije par godina fiat, koji je u tom trenutku bio u povijesno nezabilježenim financ. problemima, pokupovao pola američke autoindustrije.. poruka je jasna: kad ste u novčanim problemima - kupujte, akvizirajte i sinergirajte.. maksimalno okrupnite prije nego vas preuzmu kinezi
Biti ce zanimljivo vidjeti kako ce se odviti ovo. U vecini kvartova gdje je Billa je i Spar koji je na ta mjesta dosao kupovinom trgovina Dione.
Šteta. Billa je imala dobar i cijenama povoljan asortiman. Spar je bezveze. Njihova najveća akcija je tu i tamo po jedan kupon na 25% popusta na jedan jedini proizvod (komada jedan) koji nije ni na kakvoj akciji - a čija je cijena u odnosu na druge dućane u startu viša za barem 15%. Da im je barem kvaliteta proizvoda kao u Austriji, ali šipak: U Hrvatskoj drže samo robu za istočna tržišta, a cijene više nego za puno kvalitetnije iste proizvode u Austriji. Ovo će jako smanjiti kvalitetu ponude u Hrvatskoj.
Eto Neniju upsell-a...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Logično da nisu uspjeli - iz razloga što je nekoć jeftini trg. lanac (billig = jeftin) prodan REWE za milijardu eura i oni su ga preko noći "uzdigli" u premium segment maloprodaje. Pojednostavljeno, suprotno od prvotnog značenja! Kod nas pak imaju jednostavno previsoke cijene i pokušavali su oni sve i sva, od kartica lojalnosti, popusta petkom i svetkom itd. itd. - u nastojanju da izbjegnu spuštanje cijena. A upravo su im to zamjerali potrošači, da je usluga i ugođaj OK, ali cijene...