Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 15
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Edukativni seminari

U sklopu projekta Postani/ostani poduzetnik (POP) održana 2. Start-up akademija

Postani/ostani poduzetnik (POP)
Foto: PR FOTO
1/2
29.04.2016.
u 09:15

Od 25. do 28. travnja 2016. godine u sklopu projekta Postani/ostani poduzetnik (POP) održana je druga po redu Start-up akademija.

Cilj akademije je kroz info edukativne seminare pružiti polaznicima potrebna znanja za uspješno vođenje poduzeća s fokusom na SME resilience vještine. Kroz program, polaznike se upoznaje sa spektrom tema važnih za uspješno vođenje poduzeća. Predavači Start-up akademije su stručnjaci iz Razvojne agencije Zagreb, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Regionalnog centra za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje jugoistočne Europe (SEECEL).

Kako bi stekli osnovna znanja iz svih relevantnih područja neophodnih za uspješno vođenje poduzeća, Start-up akademija obrađuje teme koje obuhvaćaju razradu poslovne ideje, zakonodavni okvir i pravni oblici poduzetništva, upravljanje ljudskim potencijalima, računovodstvo i financije, razrada poslovnog plana, zagrebačke mjere za poduzetništvo, SME resilience vještine, SEECEL iskustva. Navedene teme su podjednako zastupljene te kvalitetno obrađene. Usvajanjem prezentiranih znanja, polaznici postaju kompetentni te samouvjereno i ohrabreno kreću u poduzetničke podhvate.

Uspješno poduzetništvo započinje kvalitetnom razradom poslovne ideje. Ideja, iako sama za sebe izuzetno bitna, vrijedi tek onda kada se razradi i pretoči u konkretnu realizaciju. Za evaluaciju poslovne ideje potrebno je dosta znanja i iskustva. Kroz seminar, poduzetnike smo naučili kako prepoznati pravu poslovnu priliku, kako generirati dobre poslovne ideje te kako pravilno odrediti dobre i loše strane naših ideja. Kako bi što konkretnije odredili i definirali poduzetnički put kroz seminar smo poučili polaznike kako što bolje definirati viziju i misiju svoje tvrtke. Misija odgovara na pitanje kamo ići. Uvjerljiva definicija misije kaže da znamo tko smo i što želimo postići. Da bi došli do te definicije, moramo se zapitati čime se točno bavimo, tko su naši klijenti, po čemu se razlikujemo od konkurenata. Kako bi lakše formulirali viziju, morate odgovoriti na pitanje što želimo postati. Vizija poduzeća govori što želimo postići i zašto radimo to što radimo.

Kroz ovu, ali i ostale teme obrađene kroz start-up akademiju polaznicima je dan okvir kako što jednostavnije ail i razboritije ploviti u poduzetničkim vodama.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije