Povratak na članak

U Šangaju se gradi 280-metarski brod za LNG, po veličini uz bok kruzerima

Na strateškoj investiciji Hrvatske i Europske unije radi se 24 sata na dan kako bi terminal bio gotov do 1. siječnja 2021. godine
Objava 09. rujna 2019. 3146 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 22
  • Avatar Gilles Auguste Kremer
    Gilles Auguste Kremer:

    Ljudi su protiv LNG terminala samo zato jer nisu dovoljno informirani o tehnologiji i načinu na koji energetsko tržište funkcionira.

    8 15:30 09. 9. 2019.
  • Markos:

    Samo nerazpitane budale (citaj i nerazpitane ali sveznale budale sa diplomom) mogu biti protiv takvog projekta. Bravo! Samo dalje. Pozdrav iz Slovenije.

    2 15:48 09. 9. 2019.
  • ZLO:

    A kad je u povijesti bilo koja kolonija donosila strateske odluke koje su u njenom interesu

    15:53 09. 9. 2019.
  • Deleted user:

    Nama Hrvatima nitko ne brani da izmislimo neki izvor energije koji bi bio besplatan za RH a koji bi drugima mogli prodavati ili bilo što drugo da izmislimo što bi svatko na ovome svijetu želio kupiti, međutim mi smo izmislili ... prikaži još! samo prema svemu bit kritični-što nije dobro.

    16:59 09. 9. 2019.
  • abfotokeramika:

    Samo još jedan dobavni pravac za ruski plin. Bez i jednog dolara investicija. Uz ugovor o snabdijevanju hrvatske potrebnim kolicinama plina u sljedecih deset godina putem plinovoda.

    21:13 10. 9. 2019.
  • sinisa.fezi@gmail.com:

    Mađarima LNG, oni nama INU

    21:49 10. 9. 2019.
  • iluustrator:

    teško je ne primetiti da je električna energija iz vjetroelektrane dobrano skuplja od one iz klasičnih izvora..a gle čuda nitko se ne buni?

    17:33 09. 9. 2019.
  • Fletcher:

    Da, plaćati ćemo veću cijenu plina kroz naknadu za sigurnost za slučaj da ne uspiju prodati kapacitet terminala. Ako nekom nije jasno: (2) Realizacija projekta terminala za UPP na otoku Krku identificirana je kao glavna mjera diversifikacije putova i izvora ... prikaži još!ra opskrbe prirodnim plinom. (3) Radi osiguranja mjere iz stavka 2. ovoga članka Agencija može odlukom odrediti visinu i način prikupljanja naknade za sigurnost opskrbe prema zahtjevu operatora transportnog sustava, a nastavno na prijedlog operatora terminala za UPP.

    16:01 09. 9. 2019.
  • gunner12345:

    plačat ćemo veće cijene plina zbog ovoga a oni predstavljaju to kao stratešku investiciju, sramota !

    2 15:27 09. 9. 2019.
  • wimwannya:

    Nema vam od toga nista. Kinezi glumataju kaofol neku mocnu pomorsku flotu, a imaju jedan ili dva nosaca aviona, u odnosu na Amere koji ih imaju 11 ili 12 cini mi se, i kontroliraju sva mora i oceane, plus sve ... prikaži još! '' vie marittime'', kuda prolazi 90% svjetske trgovine, i kuda moras obavezno proci, gdje su oni postrojeni sa svojom flotom i vojskom, i ne mozes ih nikako zaobici nigdje u svijetu, moraju te oni pustiti da prodjes. Kinezi vam i nikada u zivotu plovili morem nisu, niti vam oni znaju plivati, a kamoli upravljati flotama ili voditi bitke na moru. To ce vam Ameri sve blokirati, posto ovi iz EU, Njemacka in primis, i ekipa gore iz Brisela prave Euroaziju, i sire crnu bijedu i siromastvo po Europi i svijetu. A Ameri najvise preziru bijedu, oni su ljudi ratovali u dva svjetska rata da oslobode svijet iz ropstva, ispod mracnih diktatorskih rezima, i stvore narodima svoje SUVERENE i pravne drzave, sa svim ljudskim i radnickim pravima svojih gradjana, koje ovi banditi iz EU - ropske prcijetine sada ruse, i vracaju nas u ta mracna i zlocinaka vremena. To im Ameri nikada nece dozvoliti, nego ce ih samarti kao zadnju stoku, uvesti im sankcije, i kleknuti ih na koljena sve skupa, racunajte kao da se vec dogodilo.

    16:09 09. 9. 2019.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.